Dank voor je reactie , ik ben van kinds af aan al geïnteresseerd in horloges. Enigste waar ik tegenaan aan liep was vooral de grote van de horloges. Heb diverse horloges gehad van 35 tot 40 mm. Deze uurwerken vielen in het niet bij mijn polsen, net of je een ouderwets swatch horloge om had. Vind ik zonde voor het horloge en voor wat je erin investeert. Ik heb inderdaad een uiteenlopende verzameling aan horloges, maar het zijn stuk voor stuk horloges waar ik voor gevallen ben. De AP is een buitenbeentje inderdaad. Deze heb ik meer dan 20 jaar geleden aangeschaft, toen nog met mijn vader erbij die voor een normale roal oak ging. (Hij was ook horloge gek.
Dit soort uitgaves zullen niet snel meer gebeuren nu ik een gezin heb. Maar de AP heeft een speciale betekenis.
Als laatste antwoord kan ik zeggen dat ik ze allemaal draag, met trots
Gave collectie👍🏼. Breitling Hercules is ook echt gaaf. Ooit eens naar zitten kijken maar nooit de knoop doorgehakt. Waarom weet ik eigenlijk niet. Bevalt hij? Draag je hem veel?
De Breitling Premier is ook een mooi stuk. Die overlapt wel een beetje met de Carrera, ik zou de Breitling op leer zetten en dan altijd naar die grijpen denk ik.
Anyway, geniet van de OP! Licht en een stalen band, ideaal voor de warme zomerdagen👌