Vind ik heel moeilijk te beantwoorden. Vanuit comfort zitten ze allemaal lekker. Genieten doe ik ook van allemaal op een andere manier. De ene dag meer zin in de Dumont, de andere dag de GS of de Tudor. Maar uiteindelijk de Speedy zou ik zeggen!
Heerlijk kwartet!
4 toppers ![]()
All you can dive ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht exact hetzelfde, al doet het verhaal van de Vacheron me wel wat en zou ik die houden boven de Universal Geneve chrono en IWC… Maar damn wat een pracht collectie! Succes met alle overwegingen
Done … hier stoppen dat is de uitdaging … Omega SMP300 extra en je bent voorzien ![]()
Die mening deel ik. Ik snap de keuze van HF’ers in dit geval ook wel (zeker naast die Constellation en Conquest), maar ik weet hoe indrukwekkend zo’n ultra thin in al z’n eenvoud in het echt kan zijn en dat wordt nog niet genoeg gewaardeerd.
Dat is volgens mij dezelfde kast als mijn Agua Brava
Yep, andere plaat en die van mij heeft een latere kroon maar zelfde kast. Draagt heel goed, bijna on-breitlings licht.
Top kwartet Paul ![]()
Wat een set zeg. Niet normaal hoe gaaf en mooi!
Ik snap de opmerking (van @Ruud in dit geval) dat de Vacheron saai is ook wel. Voor velen zal dat ook zo blijven als het om de pols zit.
Tegelijkertijd ben ik het volledig met je eens. Het mooie zit deels in de perfecte afwerking. Klein voorbeeldje: de minutenwijzer en index liggen met momenten perfect in elkaars verlengde. Ik kan daar ontzettend van genieten. En zo zijn er wel meer details. Daarnaast is het heerlijk om te weten wat voor prachtig en historisch relevant uurwerkje er in zit. Het comfort van de ultradunne kast is bovendien uitzonderlijk. En niet onbelangrijk: dit horloge is nog relatief betaalbaar. Ik loop gewoon niet graag met horloges van 10k ofzo om de pols. En bij grotere exemplaren van dit soort merken gaat het al snel die kant op.
Maar alle begrip dat niet iedereen dit zo ervaart hoor.
Die Prisma en Vacheron lijken voor mij ongeveer evenveel op elkaar als een Moonwatch en een MoonSwatch. Maar ieder zijn mening
.
Of een Patek Calatrava en een DW.
Oooooh die zwarte Seiko is gaaf! Ik had 'm ook bijna gehad maar te lang getwijfeld.
Dankje! Hij bevalt me erg goed. Stoer en mooi afgewerkt!
Super mooie collectie👍🏻