Jouw collectie op één foto deel XIII

Een beetje overlap kan geen kwaad, zo houd je de focus. Een sub-collectie duikers:

Oh man! Deze prachtige collectie-grid en dan met het idee spelen next level te gaan. Waar hebben we het hier over? Eerste series Speedmasters, 60s Daytona, vintage Patek?

Bedankt voor het delen, hier genieten zo veel mensen van mee.

31 likes

Wat ik echt graag zou willen is een vintage Nautilus. Ik had een paar maanden geleden een 3700 tropical in mijn handen. Ah man dat was echt liefde.

En qua Speedmasters weet jij het: een mooie BA145.022-69. Dat is echt een stuk pure Speedmaster geschiedenis.

:point_up: Hiervoor zouden er een paar mogen wijken.

Btw een subcollectie die echt helemaal jouw ding is, ook geweldig :heart:

3 likes

27 likes

Sjiel keurt het goed,

dit is serieus oplevelen.

Voor Sjiel geldt de regel: er moet echt een liefde zijn ontstaan voor het horloge.

Ik wens dat je lang mag genieten van de overwegingen en beslissingen, de weg er naar toe, de studie, het afstand doen van al reeds grails en de hunt naar het geschikte unieke exemplaar…:ok_hand:t2:

3 likes

Mr Mojo vindt dit een beetje bijzonder :sweat_smile:

15 likes

En zo is het :smiley:

Ploprof is totaal niets voor mij, maar woww deze drie mogen er zijn hoor

4 likes

Niet zo mooi als de fantastische collecties van @drh of @bordewolf, maar erg blij met mijn setje :smiling_face_with_three_hearts:

67 likes

Niet zo bescheiden hoor. Prachtige exemplaren. Zeker fan van de Zenith en Breitling (nooit gehad) en de Serica (wel ooit gehad). :+1:t2:

3 likes

Die Movado :heart:

1 like

Prachtige set man

2 likes

Herkenbare en mooie collectie! :ok_hand:

2 likes

Mooi hoor. Bak karakter in die set, erg tof. Die Polaris pointer day date is gaaf. Die Dynamic is cool, erg ondergewaardeerd. Je Movado vind ik ook :star_struck:.

2 likes

Jouw collectie mag er ook zijn :ok_hand:

2 likes

Gave collectie, geniet ervan!

3 likes

Toch een prachtige collectie, Zenith is wel echt :ok_hand:t3:.

2 likes

Prachtige set! Ik vindt ook die Tudor echt bruut. Ik zou het zelf alleen niet durven te kopen. Het lijkt me zo’n mijnenveld zo’n oude Tudor.

2 likes

Dit is toch juist géén Sub-collectie? :crazy_face:

Ondanks dat dit horloge niet helemaal mijn ding is, kan ik er ontzettend van genieten om dit soort verzamelingen te zien van liefhebbers van één specifiek model.

4 likes

Hey, juist een mooie collectie, met lekker wat niet voor de hand liggende modellen! :+1:

2 likes

Qua originaliteit?

Wat betreft is de Tudor niet het beste voorbeeld, want de wijzerplaat is gerestaureerd en gerelumed, de bezel is aftermarket en ge-aged, nieuw glaasje en de bracelet hoort niet bij het horloge :crazy_face:

Wel onder handen genomen door Tempus, dus kan er weer jaren tegenaan. Dit is zorgeloos draagbaar vintage :wink:

3 likes

Dat is wel netjes gedaan zover ik kan afleiden van de foto. Horoluma?

2 likes