Yes!
![]()
Ik heb er helaas geen foto van, maar het donkerblauw van de plaat veranderde naar koper in de zon. Egaal tropical patina was per-fect.
Dat je een horloge om doet en dat je denkt: dit. Hij was ook perfect op maat voor mijn pols, dat kan toch geen toeval zijn.
Ah top! Maar aangezien sommige voor behoorlijke bedragen gaan, wil je wel zeker weten dat ze origineel zijn… Tenzij het gewoon duidelijk is dat ze gerestaureerd zijn. Maar dat heb je laten doen? Of heb je deze zo gevonden?
Nee ik heb een Tudor Sub 7928 head only in afbraak staat gekocht met het idee om die te (laten) restaureren. Was een leuk project!
Sommigen zouden mss zeggen Frankenstein watch, maar het is een erg leuk horloge geworden zo en heeft een 2e leven gekregen.
Heb nog wel de originele bezel overigens, maar dat is gewoon een saaie zwarte ![]()
Wat een set! Hoe bevalt de Serica tussen al dat geweld?
Thanks!
Ik vind de Serica een erg leuk horloge, maar helaas krijgt hij te weinig draagtijd.
Wat een machtig prachtige collectie ![]()
Echt tof om ze zo naast elkaar te zien.
Een fraaie collectie zo en naast je Explorer is de DJ een betere toevoeging dan een OP ![]()
Dank je wel! Ben ook erg blij met de switch! Die wijzerplaat maakt hem toch net wat specialer
Ik vroeg Chat mijn horloges in Ghibli stijl te bewerken. Een beetje hallucinatie hier en daar.
Onbewerkt:
Chat versie:
prachtig trio ![]()
![]()
![]()
Dit gevoel, hou dit vast. Ik denk dat velen van ons dit gevoel najagen, maar nooit bereiken. We zijn nu eenmaal allemaal een beetje ‘rupsje nooit genoeg’
Wauw, wat een collectie. ![]()
Thx!
Toch een heerlijke collectie hoor ![]()