Jouw seamaster mag er zijn. Milgauss is ook een genot om naar te kijken.
De travelcase bevalt zeer goed zeker voor de prijs .
De vraag van @Wristshot_quest was dan ook waarom je dat vindt. Als een Rolex na een beurt gewoon de fabrieksspecificaties waarmaakt met x jaar garantie op het onderhoud is hij gewoon waterdicht en zo. Althans, dat neem ik aan, anders waren ze niet goed gebouwd.
Wat maakt het voor jou problematisch? Is het plexi? Is het waarde?
Mooie set
Draag je de seamaster veel op de 1116 bracelet?
Die snap ik niet. Kun je plexi niet dagelijks dragen?
Er zijn volkstammen die een speedy hesalite dagelijks dragen. ![]()
Ah edit. Ik loop achter de feiten aan. Je had al antwoord gegeven
POV ![]()
Maar het kan dus wel gemakkelijk. IMO en namens hele volksstammen ![]()
Klopt. Maar ik draag ze desondanks toch niet onderwater.
En dat heeft wel een reden. Als het namelijk toch een keer mis gaat is het wel heel vervelend. Mechanische onderdelen kun je vervangen. Een wijzerplaat met vochtschade is niet te vervangen en lastig te herstellen.
Dus better safe than sorry. IMHO.
Haha nu maak jij het problematisch, dit heb nooit gezegd en draag mijn 1655 ook veel. Ik heb gezegd dat IK het niet zou doen en ander model zou kiezen voor een daily.
Plexi maakt het niet sterker dan glas, maar ik heb zelf expres een speedmaster met plexi gekocht. Dus dit kan prima.
Nee boeit mij niet maar dit wil niet zeggen dat je er onvoorzichtig mee om moet gaan. Dit vind ik echt iets anders.
Precies zoals hierboven, het wordt steeds moeilijker om een origineel onderdeel te krijgen en deze op een juiste manier er op te laten zetten. Los van de kosten.
Maargoed het was een vraag van @Myspeedyworld aangaande enkele modellen en ik mijn mening erover gegeven en enkele model toegevoegd. Niet meer en niet minder.
Omega fan ![]()
Valt het op? ![]()
Heb jij gewoon een three-piece collectie bestaande uit drie Seamasters? Dat is dan ook wel weer gaaf!
Gave set zo. ![]()
ho joh! dit is gewoon perfect, ikzelf ben ook opzoek naar die 60th anniversary om de NTTD niet alleen te moeten laten, maar die draagt wel dik tegenover de NTTD, vind je ook?
Coole set ![]()
Wat fijn dat je rekening houdt met de gevoelens van de NTTD. ![]()
Prachtig! ![]()
Een hele mooie en gevarieerde collectie Nick ![]()
Alleen die Staudt… daar vinden Tom en ik iets van
ik wel, maar of mijn portomonnee deze kan toelaten is weer wat anders ![]()
Prachtig! En een hele mooie aanvulling op de set die 321 EW ![]()