Jouw collectie op één foto deel XIII

Top collectie!:ok_hand:

1 like

Haha, de Staudt is met die gouden bezel en de guilloche plaat geen allemansvriend. Hij zal de collectie niet snel verlaten; omdat ik hem erg mooi vind en omdat 'ie afschrijft als een malle.

2 likes

Nee mooi horloge hoor! Maar dat is een beetje het buitenbeentje als in de zin van dat die niet van Schaap en Citroen komt :blush:

1 like

Staudt is zo bijzonder door de wijzerplaat van Jochen. Heb de man nu zelf drie keer in zijn werkplaats aan zijn Rose engine gezien. Wat een vakmanschap. Reeds 40 jaar MEESTER Guillocheur.

Voor de kerst van het jaar komt ik samen met een Nederlandse horloge ondernemer nog met een verrassing ingegeven door wat ik anders zou hebben gedaan voor zowel de wijzerplaat als het horloge als geheel …

Echt de moeite om te kijken

8 likes

Nee vind ik niet zo. Sinds ik de stalen band erbij heb gekocht draag ik de blauwe zelfs het meest.

Thx! :facepunch:t2:

2 likes

Topcollectie, natuurlijk! :star_struck: :+1: Maar mis jij geen duiker? Of is dat niet ‘jouw ding’?

1 like

58 likes

Helemaal niets tegen duikers, Ed en ik vind sommige modellen vaak prachtig mooi als ik ze bij iemand om de pols zie. Alleen, als ik er zelf een pas/probeer, dan heb ik er dus geen klik mee. Ik heb een BB58 gehad en na twee maanden weer verkocht. Een duiker staat dus niet op mijn lijstje.

6 likes

Erg mooi zeg!

1 like

Snap 'm helemaal! :+1:

1 like

Casio GShock 6900 Solar
Sinn UX
Tudor Pelagos LHD
The Citizen Chronomaster AQ4030-L

45 likes

Bedankt , nee eigenlijk niet ! Ik draag de Seamaster liever op de lederen en op de Two Piece nato maar wilde de originele stalen band erbij zodat de Seamaster compleet is zoals ie in 1967 is geleverd !:+1:

1 like

Mooi man

1 like

Wat een top collectie, geniet ervan! :facepunch:t3:

1 like

:ok_hand:t3:

Stoere exemplaren :ok_hand:t3:

1 like

Nog maar een plaatje geschoten op deze druilerige dag.

104 likes

Schitterend! :star_struck:

2 likes

Nice! mijn smaak

1 like

40 likes