Nice! Mooi contrast
Geweldig ![]()
Das een tof duo Tony ![]()
Jij bent geen moeite met een bracelet zonder fijnafstelling op de gesp zo te zien
Lekkere veelzijdige collectie ![]()
Mooie collectie en veelzijdig inderdaad. Wat heb je rechtsboven in de hoek met die mooie paarse plaat? Logo zegt me zo snel even niets.
Gaaf Marco, had deze post nog niet gezien. Zou graag eens een foto van je huidige volledige, indrukwekkende collectie willen zien!
Wat een mooie set!!
Fantastische set! Die GS is fenomenaal, weet ik ook uit eigen (pas)ervaring ![]()
Tof!
Mooi om te zien dat die GP het kleinste is en waarschijnlijk de perfecte maat is voor iemand met 16-17cm pols ![]()
Ik hou van stalen horloges die je elke dag om kan doen. En dikke duikers, en g-shocks. Mijn huidige collectie:
- Twee blauwe duikers (waar duidelijk inspiratie voor in opgedaan bij eerdere modellen)
- Twee kwarts Grand Seiko’s.
- Twee square g-shocks.
Ik denk er (altijd) over om in te dikken, en up te graden, maar wat dan. De GS-en ben ik aan gehecht (de 44GS heb ik het langst van allemaal, al 5 jaar; de GMT heb ik net een leuke reis mee gehad dus kleven mooie herinneringen aan). De bb58 pak ik het meest, behalve als ik een pak aan moet naar kantoor. De SLA is al de vierde die ik in 1,5 jaar tijd heb gekocht dus blijkbaar vind ik dat toch een erg tof model. De g-shocks zijn leuk voor erbij maar ik draag ze eigenlijk nooit, ik blijk niet echt een beater nodig te hebben.
Als ik rondkijk, kijk ik af en toe naar een DJ of een Explorer, of op langere termijn een Rolex Zombie of een andere GMT
Lijkt een Zelos
Tja, van die G-Shocks zal het budget niet komen.
De duikers indikken? Persoonlijk vind ik een dure duiker aan zijn doel voorbij schieten. En dit zijn de horloges dat je zelf meest naar grijpt.
Dan schieten maar de GS’en over. Die SBGW’s zijn wel een serieuze step-up.
Zelos Helica 39 Kyanite stone dial
Heerlijke collectie Thijs!
En heel veel overlap met mijn collectie ![]()
Ik zit een beetje op hetzelfde spoor als @Kad. Je bent ook liefhebber van GS, en daar is nog zoveel moois te vinden. ![]()
En verder indikken heb je ook al een aantal keer gedaan toch? Met de Sub en een Expl heb je ook al gehad toch?..
Die zijn al eens langsgekomen idd. Een DJ ook maar alleen gladde bezel/oyster, ik wil graag nog een keer een moderne met gekartelde bezel en jubilee.
Thanks! Die ga ik eens even goed bekijken. Edit: ai, ik doe niet aan handwinders vrees ik. Maar ik ga eens op zoek naar een leuke SD of andere automaat
Heb deze even opgezocht, gaaf ding. Prachtige plaat.
Snap ik ergens, was ook een van de redenen dat de speedmaster niet bleef. Maar daar kwam een handwinder dresswatch voor in de plaats die wel stand houdt.
Andere optie : IWC Ingenieur. Lekker dun, en toch veel staal.
Da’s het stomme van dit forum. Zelfs als je een aantal horloges hebt waar je heel tevreden over bent, die heel goed bij je passen (weet je, na lang van alles te hebben geprobeerd) en bij alles dat je doet, in het dagelijks leven, blijf je nog weer verder zoeken naar iets dat nóg beter, enz… ![]()
Het is vermoeiend… ![]()
En ik doe er zelf ook keihard aan mee! ![]()
Maar, ik voel het wel als mijn plicht om je eraan te herinneren dat idd,