Jouw collectie op één foto deel XIII

Een lekker gevarieerd soepzooitje… Best blij mee :grin: :raised_hands:

110 likes

Lekker setje hoor Pat!

1 like

Maar wel 'n lekker

hoor, Pet! :+1:

1 like

Maar wel een soepje die grotendeels naar mijn smaak is. Gebeurt niet vaak hier dus complimenten voor je goede soepsmaak :stuck_out_tongue_winking_eye:

En terecht!!

1 like

Schitterend elftal Patrick :+1:t2:

1 like

Lekker de tijd voor nemen, de IWC :ok_hand:

Heel vet zo samen. We jammer dat het er net te weinig zijn voor een horlogedoos van 12

1 like

Schitterend en helemaal mijn smaak! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet je zeker dat de Richemont groep daar niet verantwoordelijk voor was? Het is geen toeval dat het gedonder na 1999 ontstond. :slight_smile:

Gewoon prima… Ik ben niet van de zwarte horloges, maar alle overige zijn gewoon tof en zou ik rustig zelf ook kunnen dragen. Mijn aankoopgedrag is anders, maar ik vind het een toffe verzameling. Ik zou het niet als soepzooitje weg zetten, dit is gewoon redelijk doordacht, en er zit een zekere lijn in, waarbij de Speedy een soort uitzondering is.

1 like

Voor mijn kennis: wat is er precies gebeurt dan?
Ik heb wel eens gehoord dat de “nieuwere” Panerai’s kwalitatief minder goed zijn. Is dat dan vanaf 1999?

1 like

Nice setje, vullen elkaar mooi aan zo

1 like

Top hoor! :ok_hand:t3:

1 like

Gaaf geniet ervan!

1 like

Lekkah :ok_hand:t2:

1 like

Rolexloos en toch de boel goed op orde. Mooi man!

2 likes

Ik denk dat dit is waar aan wordt gerefereerd:

1 like

Update. Seiko Tuna erbij. Altijd een zwak gehad voor dit model. Zit een geweldig verhaal omheen en een goed quartz uurwerk. Ik heb een keer een sbbn051 gehad maar dat was echt te veel van het goede (veel te groot)

Deze 300m met saffier is beter. Erg leuk om weer eens te proberen. Nu de band even vervangen voor een mooie Flat Vent rubber bandje

71 likes

Zoals altijd een lekkere set!

1 like

Leuke set! :+1:

1 like