Mooie set hoor!
Ik mis de avi op de foto!
Mooie set hoor!
Ik mis de avi op de foto!
Heerlijk setje
Echt leuk dit. Ik zou ze alle vier zelf ook gekozen kunnen hebben.
Toffe set ![]()
![]()
VLNR
Bovenste rij: Seiko Turtle Save the Ocean editie, Cocktail Time Blue Moon, Tsuyosa, Seiko datejust homage uit 1996, Orient Bambino.
Onderste rij: F-91W, G-9300 Mudman, Timex Marlin uit 1973 van mijn grootvader, Citizen datejust homage uit 2000.
Het lege vak moet nog een keer gevuld gaan worden met een leuke GADA met een zwarte wijzerplaat, maar welke?
Een mooie SBGX261? Past goed in je Japanse thema.
Thanks. De Breitling avi765 zit op de schopstoel.
Ik vind Grand Seiko wel een erg mooi merk, zeker in de grail categorie voor mij.
Een mooie chrono komt er zeker nog ik weet alleen nog niet welke ervoor moet wijken. Maar persoonlijk vind ik een chrono iets te rommelig/druk als daily.
Wensen zijn stalen kast en band, zwarte rustige dial, automaat en ik ben ook gek op mooie lume. Explorer 1, Seamaster Aqua Terra, Tissot Gentleman en Longines Conquest. Die stijl een beetje en het budget gaat voor dat horloge denk ik naar rond de 1500-2000 euro.
Wat de draagtijd bertreft is het goed verdeeld, dus geen plannen om een exemplaar uit te zwaaien. Verder nog wat oude horloges uit jeugd en erfstukken die niet worden gedragen.
Er stond een flieger B-uhr op de wensenlijst, maar de Stowa is IMHO net te afwijkend van het origineel. Laco hanteert geen serienummers en dat vind ik te anoniem, zeker voor een horloge van rond €1.500. De Longines Legend Diver 42 wil ik binnenkort eens passen. Maar op dit moment geen dringende wensen ![]()
Geweldige collectie! De foto lijkt alleen alsof die van een Windows 95 pc vandaan komt ![]()
Of een kleinere doos en indikken naar 3-4.
Niets moet.
Er zijn ook best rustige chrono’s, hoor. ![]()
En je wil toch ook niet een saaie daily.
Als gebruikt mag, zou je ook kunnen kijken naar een TAG Heuer Carrera Calibre 5. Fraai en onderscheidend design, uitstekende kwaliteit, merk met mooie historie en comfortabel om de pols.
Ik heb deze en het is dat ik nog heel veel andere ook leuke horloges heb. Maar zou voor mij een meer dan uitstekende daily zijn.
Nou ja, sowieso veel succes en plezier met het vinden van jouw perfecte daily.
Ik zie deze nu pas langskomen. Wat een gave collectie, wat mij betreft een van de mooiste hier op het forum!
Afgezien van de lume zou ik ook de Grand Seiko SGBX261 of SGBX061 aanraden. Prachtig horloge, past goed bij de rest van de collectie en te vinden voor dat budget. Staat er volgens mij zelfs een in het blauw op dit moment…