Mooie verzameling zo hoor. En ik begrijp je idee helemaal 
Edit: ook 1 van de redenen dat mijn 3 spots Rainer box eruit is gegaan 
Mooie verzameling zo hoor. En ik begrijp je idee helemaal 
Edit: ook 1 van de redenen dat mijn 3 spots Rainer box eruit is gegaan 
Cool zeg die IWC 
Ik vind GS wel even wat strakker qua afwerking dan moderne of vintage Rolex om eerlijk te zijn. Rolex hype is wat overtrokken vind ik.
Dude🤣

Ik mis alleen wat kleur, misschien dat dit nog een doel kan worden. Voor de rest 

Je moet altijd wat over houden om toekomstige aankopen of dromen te kunnen rechtvaardigen natuurlijk, dus ik schrijf hem even op!
Mooie aanwinst die Spitfire! Hoe bevalt die?
Ik ben aan het wachten op de Petit Prince variant, als die in dezelfde kast gaat komen zou die wel eens helemaal bovenaan de wishlist kunnen staan 
Enige puntje zijn de verhalen over heel dure en minder klantvriendelijke service van IWC… 
Thanks! Ik heb hem net een dag, dus een echt oordeel mag ik nog niet vellen eigenlijk. Maar hij draagt heerlijk en de uitstraling bevalt me zeer. De datum hadden ze achterwege mogen laten wat mij betreft, maar niets is perfect.
Qua service: ik heb een zeer klantvriendelijke AD die me in geval van vragen of problemen uitstekend helpt. Daar komt bij dat je na aankoop heel gemakkelijk de garantieperiode via IWC kunt uitbreiden naar 8 jaar! Meer zekerheid kun je nauwelijks wensen.
Ik heb een paar jaar terug een mark XVI gehad en ik vond de kast echt verfijnd! Enkel de wijzerplaat en wijzers waren wat spartaans, dat doet deze beter. De datum tja, niets is perfect 
Geniet ervan! Onze AD stopt hier in Gent, dus dat valt tegen.
Wijs besluit. Je hebt een prachtige, breed georiënteerde collectie zo.
Ik hoop dat je de Heuer er ook bij houdt 
Echt zonde om die topper te verkopen.
Dank je! Ik heb inderdaad besloten mijn vintage horloges te houden. Zowel de Heuer als de IWC. Ze zijn beide in fantastische staat, het zou niet slim zijn ze te laten gaan. Ik heb ze zojuist uit het verkoopdeel gehaald. 
Ik mis er een op Rubber 
Ik mis er een op Rubber
Mooi! Die kan ook op de ‘ik heb nog meer horloges nodig schat, echt! lijst’.
Ik heb nog wel een argument voor je: altijd een oneven aantal horloges!
…
Of was het nu een éven aantal? 
Of was het nu een éven aantal?
Ik weet het ook nooit…
Nee. Alle vier houden.
Eventueel een ZEP erbij.
ZEP erbij
Ow jee, daar begin ik niet meer aan. Heel cool maar er ontbrak iets aan de ZEP.
Gisteravond weer naar coole dials voor de 16030 zitten kijken. Lijkt een kansloze zoektocht.