Leuke Seiko! Ook wel eens naar gekeken, maar vind het 5je logo niet mooi. Daarom viel hij voor mij af. Volgens mij hebben ze verder geen vergelijkbare wijzerplaat in de collectie?
Schitterend! Erg gaaf!

Geen idee eigenlijk. Plaat is wel grappig. Iets lichter in het midden naar buiten toe wat donkerder.
Op iedere foto ook anders. Me like 
Tuurlijk komt er iets nieuws! 
Gelukkig zijn ze net niet te zien 
Dan heb jij niet goed gekeken 

Die vrijmibo hakt er al lekker in 
Teveel contrast en niet overal scherp, maar soit: het geeft een idee van de huidige stand van zaken.
SBGX263 komt er na de lockdown en dan ben ik er ongeveer, vermoed ik. Misschien nog wel een mooie constellation pie pan…
Niets mis met de huidige stand van zaken. En die constellation 

Schitterend duo! Een van de mooiste reguliere Seiko’s ook! 

Dit zijn de “overlevers”. Deze 6 waren in de collectie voor 1-1-2019 en zijn dat nog steeds, zie ze ook niet snel weggaan. Ook al slaapt een deel vaak in de externe kluis.
Even (dubbel) klikken voor meer scherpte:
Je Speedy en Airman! Wat een geweldig duo 
Wauw is dat de 36mm purist? 
Yup, geen vintage, helaas, maar cool nonetheless!
Zeg me dat die Lange het ook heeft overleefd. 
De Lange Moonphase overleeft het zeker; erg blij mee.
Ik was aan het nadenken over het verloop van de collectie en stond even stil bij de horloges die ik langer dan een jaar in de collectie heb. Dat zijn de 6 op de collage.
Daarnaast zijn er nog meerdere korter dan een jaar in de collectie, zoals bijvoorbeeld de Polerouters (grijs en zwart) en de blauw/groene Milgauss.
De JLC Geophysic True Second is er trouwens ook nog, maar die “zweeft ergens”. Die heb ik begin maart afgegeven voor een servicebeurt. Daarna niets meer van gehoord, omdat alle Richemont Service Centers dicht zijn. Geen idee waar die nu is … Maar zal goed komen.