Jouw collectie op max 5 foto's

:grin:

Voelde me buitengesloten met: “zet je collectie op één foto”, mijn keukentrap was niet hoog genoeg. Ik weet dat er meer mensen zijn die nog in de ‘kast’ zitten. Ik heb het regelmatig mogen aanschouwen. Go for it! En ja, ik had er vast een Omega van kunnen kopen. Had ik geen geduld voor🤣

75 likes

Zow, nice :+1:t2:

1 like

Oké indrukwekkend maar je hoeft niet, iedere keer als je bij een horlogezaak voorbij loop, de vitrine leeg te kopen hè! :joy:

Vraagje: hoe vaak wissel je af?

1 like

Zitten echt wel exemplaren bij waar ik ook voor zou kunnen vallen!

smiley-big

2 likes

Idd, die witte Citizen op een standaard is wel lekker zomers :sunglasses:.

1 like

Deze man speelt Pokemon met horloges.

Gotta catch em all.

11 likes

Ik wissel wisselend☺️

Moeten wij ze zelf tellen Bill of heb je de totaalscore in een spreadsheet? :thinking:
Indrukwekkend in elk geval. Wordt alles ook gedragen, en welke merken komen het meeste voor in je collectie: Citizen, Casio, Pulsar, Timex, Seiko of ….

3 likes

Geen telling, geen spreadsheet, geen systeem en ja de genoemde merken maar ook nog andere van microbrands

1 like

Volgens mij pas ik ook wel in dit topic :face_with_hand_over_mouth:

Heb niet alles op de foto, hier alleen de Tissot’s. En ja, ik had hier ook best een Patek van kunnen kopen, maar ik beleef veel meer lol aan dit zootje ongeregeld :innocent:

Nog een paar vintage van andere merken:

28 likes

Wanneer begin je met het instellen van de wintertijd :upside_down_face:

2 likes

Indrukwekkende verzameling. :star_struck:

2 likes

Wat een ongelooflijke collectie(s)!

2 likes

Indrukwekkend inderdaad! Ik heb al eerder wat fotos gezien…

2 likes

Humor

2 likes

Wacht wel een half jaar

2 likes

Fantastische collectie, en je hebt gelijk, ik geniet net zoveel van bv. een pontiac als van een omega.
Ga zo door!!!:watch:

1 like

Kan over een Omega niet meepraten maar wat je niet hebt kun je ook niet missen. Ik zou wel een ferrari willen. Maar ik denk toch niet dat ik erin pas in die schattige kuipstoelen

1 like

Dit is geen collectie, dit is verzamelwoede.

7 likes

Ik geef ze net zo makkelijk weg. Tis gewoon leuk. Je ontmoet ook vaak andere verzamelaars en dan zijn de gesprekken altijd interessant

4 likes