Hij zegt het gewoon!
Iemand John al gewaarschuwd?
Hij zegt het gewoon!
Iemand John al gewaarschuwd?
Als jij er maar plezier in hebt Bill, daar gaat het om.
Leuk topic. Soms denk ik dat ik teveel horloges heb , maar als ik deze verzamelingen zie, kan ik nog met een gerust gemoed verder kopen.
Er zit veel leuks bij in beide verzamelingen. Ik hoop op nog veel meer plaatjes.
Verzamelaar geen handelaar en zuinig erop.
Gebruik het om je geliefden te laten zien dat het erger kan.
Vast nog wel stapje daarboven.
Boeiend, dit ben jij en hoe gaaf is dat.
Geweldig dit, jaloersmakend!
Haha, nu al het leukste topic van het forum! Kom maar door met die klappers van verzamelingen. Alleen lastig te zien wat voor horloge het zijn met zoveel op de foto:)
Wie heeft een spreadsheet om het bij te houden?
Wat een aantallen nu mis je volgens mij toch nog een Gshock tussen al dat moois
Dat heb ik al eens gedaan. In het brgin, toen ik er nog niet eens 10 had…
Haha geweldig
Haha leuk dat je dat zegt. Iemand anders zei dat ook. En wat kreeg ik van @Apeks met kerst? In 2021
Zou het leuk vinden nog meer foto’s te zien want ik zie hier toch wat bescheidenheid. Laat de rolexen in de kluis en laat je ‘guilty pleasures zien’. Je geheime HMT, GUESS, CALVIN, FOSSIL, FRANKENWATCH uit Oekraïne. Mumbai specials. Je citizen voor 40 euro uit de filipijnen waar je al jaren over twijfelt of je niet in de maling bent genomen…
Er is hier iemand die ze netjes in lades onder het bed heeft liggen maar ik weet niet meer wie.
Selectief geheugen… Bij mij liggen heeel veel doosjes onder het bed. Ik vraag me af of ik ze wel moet bewaren. Ik ga toch niet echt verkopen.
Andere insteek… Laat alle lege doosjes zien🤣
Nee jij was het niet. Ze lagen heel netjes geordend.
Bulova,kienzle, pronto, luch, ugly, vescari, poljot, slava, molnija, ruhla, agat, leonidas, zim,pobeda, kirova.Swatch.vostok. laureat. Nautica.laurens. Prisma. Pontiac. HMT, Velona., Oriënt Lorus, Elgin enzenz