En dit is toch alleen van de laatste maand Ferry?
Mag wel duurdere maar dan plaatst niemand meer wat
Wat een mooie Citizens:heart_eyes:
Mijn dochter kiest iedere dag voor mij
Ik las “jouw collectie op een Mx5”
🫣
Mazda?
Ik denk dat we best kunnen stellen dat jouw collectie in je MX-5 zit, toch?
Helaas waar.
Good trade. Mx5 is toch wel een soort rolex
Qua kosten wel
Wat ik mij nu eigenlijk afvraag, zit er nog een verhaal achter deze enorme collecties of maakt het niet uit wat er wordt toegevoegd?
Op max 5 foto’s?
Ik hoop dat men zich hier wel aan de regels houdt (zijn overigens wel hamsters hier), in mijn ‘Jouw collectie op 1 foto’ snappen ze ook niet helemaal wat ik bedoelde
Ik weet nog best goed waar ik iets kocht. Waarom iemand iets verkocht of dat iemand iets niet weg wilde doen maar het mij gunde. Veel Oostblok horloges hebben sowieso veel geschiedenis. Ik heb wel bewuste keuzes gemaakt qua variatie in kleuren, techniek(mechanisch, automaat, half-quartz, quartz, kinetic,solar en eco-drive). Maar ook wel uit verschillende culturen. Aziatisch, amerikaans, europees, russisch. Maar heb nog geen zuid amerikaanse horloges. Ik heb wel Indiase en Afrikaanse thema horloges.
Voor mij is waardevastheid of waardevermeerdering niet belangrijk. Ik heb wel een paar merken waar ik wat voorkeur voor heb.
Wekkers en stopwatches heb ik ook wel wat mee. En een paar zakhorloges.

wat snelle foto’s:
Ik wil graag een close up van die “ene” in het midden. Met die zwarte wijzerplaat
Graag foto’s van de horloges met de juiste tijd en datum.

Wat ik mij nu eigenlijk afvraag, zit er nog een verhaal achter deze enorme collecties of maakt het niet uit wat er wordt toegevoegd?
Over het algemeen pakt een horloge mij en wil ik die toevoegen aan de collectie, maar ook wat Bill schrijft: mechanisch, automaat, half-quartz, quartz, kinetic,solar en eco-drive en diverse merken. Maar daarnaast ook bij sommige horloges vind ik de geschiedenis een reden om een horloge toe te voegen aan de collectie. Zie het verder niet echt als een investering, heb die glazen bol nog steeds niet.
Maar vind het ook leuk om veel diverse merken in de collectie te hebben.
De juiste tijd is bij elk horloge anders. Ik draag ze altijd op de juiste tijd.