Flitsende collectie
Haha, jij denkt zal die luie donder even aan het werk zetten
Heb je ze wel eens allemaal geteld? Ben benieuwd hoeveel het er zijn
SUPER die collectie!

max 5 foto’s?
Ik hoop dat men zich hier wel aan de regels houdt (zijn overigens wel hamsters hier), in mijn ‘Jouw collectie op 1 foto’ snappen ze ook niet helemaal wat ik bedoelde![]()
![]()
Aaaah jij was diegene die me probeerde in te dammen in mijn verzamelwoede

van de laatste maand Ferry?
Whoehahaha

Max 5 foto’s? Alleen de Casio’s en Seiko’s dan.
Wil er ook wel minimaal van maken😁. Mooie stukken! Mooi gepresenteerd
In dit geval moeten we je collectie op n foto’s maar toepassen. Dit vraagt om de hele collectie!
Ik zou echt heel graag de hele collectie zien:)
Met mij waarschijnlijk iedereen in deze thread
Please… Pretty please
Bij TW Steel moet je eigenlijk op het HF een plaksnor met zonnebril opdoen. Ik vond ze leuk.
Orient is keileuk
San Martins, Pagani en andere Chinezen. Deze ga ik allemaal voor het eind van het jaar wegdoen.
De Fashion guilty sins. Heb ik ooit van mijn vrouw gehad voor verjaardag, tot 20 jaar geleden. Kunnen niet weg dus.
Alle dozen kunnen weg. Behalve deze. Dit is dus eigenlijk mijn horlogedoos met mijn toppertjes. Liggen in een externe kluis. Gehannes altijd met wisselen.
De tweede categorie toppertjes.
Die San Martins zijn best goed. Net als steeldives, addiesdive. Zwaar en degelijk. Niet echt subtiel maar prima voor dagelijks arbeid

San Martins, Pagani en andere Chinezen. Deze ga ik allemaal voor het eind van het jaar wegdoen
Dit is toch een Seagull niets verkeerds aan
Ik tel er 156 in totaal. Wow!

Seagull niets verkeerds aan

156 in totaal
Helemaal niets mis mee. Maar aantal moet echt naar beneden.
Eerste keuze is de Chinezen.
Waarbij de Seagull 1963 nog waarschijnlijk zal blijven. Is het enige ‘originele’ horloge.