Jouw droom-top 3?

Zit net even met mijn broertje te appen over wat een mooie top-3 zou zijn om naartoe te werken/sparen.

Ik kom voor mij op een combinatie van een dresser, sporthorloge/gmt en een chronograaf.

Ik hoop ooit op zoiets uit te komen:

Dus: een mooie JLC Reverso als dresser, een 16710 GMT Master II Pepsi als sport/GMT en een Speedie Broad arrow op staal.

Helaas ben ik er nog lang niet en heb ik niet één van deze horloges. Maar ach, ik ben nog geen 30 dus tijd zat om te dromen en te sparen…

1 like

Dresser

Duiker

Field

3 likes

Ik mis nog iets met overdreven kleurtjes! :wink:

Daar heb ik de GMT M2 voor gekozen, kan je ook nog afwisselen met inserts :smile:

Dit soort rijtjes verandert bij mij regelmatig, dus hier een poging die vandaag zou kunnen gelden.

Dresser: Omega de ville blue (gewoon omdat ik zo weg ben van blauw :smile:)

Sporthorloge: ik ben niet zo’n fan van duikers maar de nieuwe Cristopher Ward Trident pro 600 kan ik erg waarderen.

Chronograaf: deze staat al een aardige poos op m’n lijstje, de nieuwe Tissot PRS 516 Chronograaf.

De laatste maakt de meeste kans om er te komen, maar dat zal nog wel even duren, nieuw vind ik hem gewoon te duur.

5 likes

2 likes

Ja als er nog twee bij mogen wordt het wat beter in balans.

Dan komen er nog bij:

1 like

Op 1 zonder twijfel een Omega Seamaster. Het hangt een beetje van m’n bui af welke uitvoering ik het mooist vind, maar meestal is het toch de blauwe SMP met golfjes op de wijzerplaat.

Tweede keus is al een stuk moeilijker, maar wordt waarschijnlijk een Breitling Navitimer

Derde keus wordt nog moeilijker. Op dit moment zou ik de Zenith El Primero zeggen. Alleen al vanwege het legendarische uurwerk.

1 like

Als je deze vraag morgen opnieuw stelt zou het trouwens zomaar kunnen dat er een Speedmaster of Aquaterra in m’n lijstje zou staan :wink:

Ik heb overigens nog geen van deze horloges.

Die heb ik al :slight_smile:

Misschie nog eens een Rolex :wink:

2 likes

Dit is mijn top 3 op het moment. Blijf voorlopig nog wel ff dromen :sob:

1 like

Millgauss 1019

Explorer 1016 Gilt dial

Datograph

Maar gezien mijn toverdoos met horloges mag ik niet klagen (hoewel geen van bovenstaande)

2 likes

Dresser:

Diver:

Beater:

23 likes

Dress watches zijn aan mij niet besteed. Die komen in praktijk gewoon de horlogekist niet uit. Dus voor mij:

Imo nog steeds de coolste chrono ooit gemaakt.

Deze voor mee op reis.

En als daily beater… Tja, ik heb gewoon een enorm zwak voor cushion case divers en dit model in het bijzonder.

2 likes

Die laatste!!! :ok_hand:

:innocent:

1 like

Dresser;

Duiker:

Daily beater; beide boven plus deze;

1 like

Dat probleem heb ik ook een beetje met dressers, op de foto zijn ze heel mooi, om de pols werkt het niet. Maar met een mooie sunburst dial (blauw bijvoorbeeld :smile:) gaat het een stuk beter. :sunglasses:

1 like

Op dit moment

3 likes

Waar blijft de audemars piquet royal oak?

Prachtig zo’n 5711…voor dat geld wil ik wel (wit) goud…stalen versie vind ik echt overprized…

Hier!

Op 1, 2 en 3

4 likes