Jouw eerste horloge

Beste horlogeliefhebbers,

Ik ben al een tijdlang erg geboeid door horloges. Ik heb intussen een kleine collectie opgebouwd en ben nu van plan daar een ietwat luxueuzer model aan toe te voegen. Het is vast niet verwonderlijk voor jullie dat ik aan iets als een date(just) of een OP denk. De originaliteitsprijs zal ik hiervoor niet winnen maarja. Mijn eigelijke vraag is echter hoe ik hier het best voor kan sparen. Ik ga nog naar school, heb inmiddels al een aardig bedrag maar er is nog een lange weg te gaan. hebben jullie tips?

EXTRA
Hoe hebben jullie voor je eerste luxehorloge gespaard? Op welke leeftijd kocht je het ? Wat was je eerste luxehorloge?

Ik heb helaas ook de weg van @WillemC moeten bewandelen, anders kreeg ik het niet voor elkaar. Means to an end.

Even doorbikkelen, tanden op elkaar en voor je het weet draag jij wat ik nu draag.

9 likes

Geef minder uit dan je binnen krijgt.

2 likes

Ik heb 2 nieren verkocht voor m’n eerste Rolex. Gelukkig hebben m’n kinderen allebei nog een nier.

20 likes

:grin:

Oh, dus jij verkoopt deze aan TS?

De eerste die mij de vraagprijs biedt in de lente van 2020 mag hem kopen. Ik denk dat de TS nog niet helemaal bij het bedrag is, dus qua planning zitten we op één lijn.

1 like

Nou, liever niet. Dat gaat hem een hoop klanten kosten.

7 likes

Ik proest zo m’n kopje Kopi Luwak over m’n pantalon.

3 likes

Hosselen op straat

Ehh 28?

Ja want de vraag was:

Ik koop een horloge met geld wat ik over heb. Ga er niet voor sparen.

Ik heb er niet voor gespaard, ik heb het gewoon gekocht.

Op een gegeven moment had ik x bedrag en heb ik gekeken hoe ik dat het best kon besteden.

En toen kocht ik m’n eerste horloge. Een rolex 5513.

En sindsdien ben ik hooked.

1 like

Mijn eerste horloge weet ik niet meer maar m’n eerste ‘luxe’ was een Tag Heuer 2000. Gekocht toen ik in 1994 (ik was toen 22) m’n vaste aanstelling kreeg. Ik werk daar nog steeds en sparen is een goede tip. Doe het voor je kinderen krijgt of gaat trouwen.

Groeten
Rutger

4 likes

Gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum dit jaar.

1 like

Hosseltje hier. Hosseltje daar.

Haha Just kidding.
Was m’n ene hobby aan het indammen. En toen kwam er cash vrij voor een nieuwe hobby !

En de volgende sinkhole werd geboren :wink:

4 likes

:+1:t2: :star_struck: dat was in 2016, ik begon in 1991 aan de opleiding. Heb ik overigens de Tudor voor gekocht, als aandenken.

Groeten
Rutger

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ow ow ow

Was een speedmaster, gekregen van mijn vrouw.

Heb je die nog?

Nee, al jaren niet meer.

1 like