Ik ben al een tijdlang erg geboeid door horloges. Ik heb intussen een kleine collectie opgebouwd en ben nu van plan daar een ietwat luxueuzer model aan toe te voegen. Het is vast niet verwonderlijk voor jullie dat ik aan iets als een date(just) of een OP denk. De originaliteitsprijs zal ik hiervoor niet winnen maarja. Mijn eigelijke vraag is echter hoe ik hier het best voor kan sparen. Ik ga nog naar school, heb inmiddels al een aardig bedrag maar er is nog een lange weg te gaan. hebben jullie tips?
EXTRA
Hoe hebben jullie voor je eerste luxehorloge gespaard? Op welke leeftijd kocht je het ? Wat was je eerste luxehorloge?
De eerste die mij de vraagprijs biedt in de lente van 2020 mag hem kopen. Ik denk dat de TS nog niet helemaal bij het bedrag is, dus qua planning zitten we op één lijn.
Mijn eerste horloge weet ik niet meer maar m’n eerste ‘luxe’ was een Tag Heuer 2000. Gekocht toen ik in 1994 (ik was toen 22) m’n vaste aanstelling kreeg. Ik werk daar nog steeds en sparen is een goede tip. Doe het voor je kinderen krijgt of gaat trouwen.