Yep , ik ben het wel gaan checken … want was het niet gewend dat een horloge na wissel en terug wissel nog loopt
Toch stiekem voor het gevoel wat slagjes extra erbij gegeven?
Kan me voorstellen dat ik het zomaar wel zou doen.
Nee niks, ook met weinig dragen (niet op mijn werk) blijft het echt lang lopen
Echt een heel fijn horloge, deze Casio Oceanus s100. Titanium, 39 mm, zeer dun. Solar en multiband 6.
Het ‘tough movement’ vond ik niet zo erg, de blauwige gloed was oké, maar die vorm wijzers; bleh!
Wel de eerste foto van een polaris waarvan ik denk
100 meter WR maar geen screw down kroon.
En de stalen band heeft te weinig taper en geen micro adjust mogelijkheden. Dus die draag ik weinig.
Verder issie perfect!
Een bijna perfecte Grand Seiko, maar de band is toch net wat te breed met zijn 21mm. Hij tapert naar 18 en dat maakt het net doenbaar, maar het het had 20-16 moeten zijn
Dat nog niemand hier over de originele clasp van de black bay is begonnen
Een kogel opgevangen met je band?
Ik vind na een aantal weken toch dat de secondewijzer van mijn Sealander een doorlopende kleur zou moeten hebben. Nu is het uiteinde Oranje, niet het einde van de wereld maar ik had hem denk ik toch liever anders gehad.
Ach. Geeft het horloge wat karakter toch, de eerste kras doet altijd pijn, daarna voel je de andere krasjes niet meer!
Wat is daar mis mee dan ?
Ik merk er niks aparts aan
Kras of deuk, nogal een verschil. Om nu te zeggen dat je de andere deuken niet meer gaat voelen…ik weet het niet.
Ik had het niet erg gevonden als de tekst ‘caliber 80’ dezelfde kleur had gekregen als het uiteinde van de secondewijzer…
Iets met geen makkelijk adjustment zoals de grote broer Rolex al wel had, en ze zelf nu pas invoeren
Ah, idd het gaat precies maar een snelverstel zou mooi zijn
Dat gel…l erover.
Ging een wereld voor me open toen ik mijn seamaster 300m kocht, maaaaar toch kon ik het niet laten om een 2de tudor te kopen, was opslag verliefd op m’n gmt
Waarom zou je op een horloge als deze een screw down kroon willen? Het is geen duiker, de waterdichtheid is in orde. Persoonlijk vind ik zo’n kroon lastig en de schroefdraad blijft kwetsbaar.