Yes, maar dat is volgensmij geen on populaire mening
Mensen die vinden dat horloges met een doorsnede boven 40mm groot en lellik zijn maar eigenlijk gewoon jaloers zijn dat ze hun pols niet breder kunnen krijgen, ondanks het feit dat ze 6 maal daags masturberen terwijl ze naar hun 10k horloge kijken terwijl die op een winder rond aan het draaien is. Dragen doen ze het horloge niet want er zouden zomaar eens beschadigingen op kunnen komen, waardoor er een waardevermindering plaats zou kunnen vinden.
De link is al paars zie ik
Nou t is dat ik nog op Kreta zit…
Wat vind je dan van handopwinders?
Jezus wat specifiek
Invicta kids model?
Ongenuanceerdheid hou ik meestal voor mij. Maar in deze niet.
Dat is niet dom. En ik zal je laten zien waarom niet:
Burp.
Alles wat na een paar dagen stil gaat staan.
Field watches zijn nutteloos en achterhaald voor veld gebruik. En eigenlijk heel goed te gebruiken om een kind te leren klok kijken
Ik vind de SKX een overhyped horloge maar dat wisten sommigen al. Die snap ik echt niet, het is goedkoop en dat is wat mij betreft ook alles wat een SKX is.
Er is geen detail wat ik er mooi aan kan vinden, als geheel doet het pijn aan mijn ogen. Een redelijk impopulaire mening daar er in elk topic waar adviezen gevraagd worden die taffes SKX weer naar voren wordt geschoven.
Ook een nieuweling met een prima budget wordt er naar verwezen. Omdat je daarmee een prima start maakt als horlogegekkie…
Kortom ik vind hem kudt en las met dat prul was “begonnen” was ik al snel weer klaar met mechanische horloges.
Ik heb met iedereen te doen die wel door deze ervaring heen is gegaan en heeft gedacht dat hoe lelijk ook, je een SKX mooi hoort te vinden. En dat je hem echt erbij moet hebben, of hebben gehad of zelfs meerdere keren.
Zonde van het geld
Bergeon lacht zich een kriek om wat wij idioten voor hun tooltjes en tangetjes neertellen.
Dat Rolex eigenaren al het andere veelal afzeiken.
Net als mensen die vervelend worden als ze dronken zijn. Dat zijn als ze nuchter zijn ook vervelende mensen.
Het hele Officine Panerai verhaal. Totale bullshit. Compleet gefakete heritage.
Ik herken dit niet.
Een Rolex Submariner als grail hebben is nog meer dertien in een dozijn dan gourmetten met kerst.
Elke zogenaamde pilot met zo een dom pijltje
Alles met zo een lelijke kromme dag
Elke oh zo vrolijke bloemetjes/cartoon nato ( jongetje 14 jaar )
Elke Casio uit de 80s. Vooral goudkleurig ( meisje 18 jaar)
Panerai met die lelijke grote cijfers en die achterlijke beugel
PP nautilus… waarom…waarom.
Elke Field wat nou FIELD. Draag je die in het bos ?!

De Daytona mist de belangrijkste complicatie, namelijk de datum, en de chronograaf functie gebruikt niemand (dat kan ook niet met die screw down pushers)