Hear hear
Witte wijzerplaten zijn lelijk
Of forumleden die in een verkoop topic iets aanprijzen als badass omdat het mee geweest is naar een oorlog.
Als ik iets van mijn grootvader onthouden heb in deze weken van herdenken dan is het wel dat een oorlog smerig is en dat er niets badass aan is om je makkers te verliezen…
Die lompe garagedeur motieven op de wijzerplaat, ja ik heb het over de nautilus en in iets mindere mate over de seamasters
90% op dit topic vind ik……
Rolex dragers zijn Aso’s fokking idiots…
moonwatch saai…iconische helden zijn het.
Een datum-loep is voor slechtziende bompa’s
Een nato op een high end horloge is als een jubilee op een flikflak
Een datum op een duiker is opdat een duiker, met een zuurstoffles van een week, weet wanneer hij naar boven moet?
Dat Rolex het nu vooral moet hebben van omhoog gevallen k*t vloggers en rappers en shit.
(Maar bepaalde type zijn dan wel weer erg mooi)
Rechthoekige horloges zoals de Reverso zijn voor meisjes.
Ik durf daar gerust nog 4mm extra bij op te doen, maar dat doe ik maar niet…
Merken die zo een standuurd uuwerkje zoals een eta, selita of seiko in hun horloge lepelen zijn eigenlijk niks anders dan bijvoorbeeld Tommy Hilfiger of Armani en gewoon veredelde fashion watches
Die hoeven toch maar 6 voet diep…?
Duid je op IWC?
Patek Philippe Nautilus en Aquanaut zijn rammeluurwerken…
Zijn een hele boel merken die dat doen, oa IWC ja maar doelde niet per se IWC.
Das geen mening maar een feit
Ben het trouwens wel volledig met je eens… Kan eigenlijk echt niet voor dat geld
Een loupe. Hak die eraf.
Elke Nomos, zogenaamd stijlvol maar eigenlijk fokking saai.
Oh nog eentje : dat wijzertje bij GS.
En je hebt mensen die aan de zijlijn stonden en het grootste woord hebben over de gespeelde wedstrijd.
Uiteraard kun je dingen compleet uit de context trekken zoals ik in de zin hierboven doe.
Wat jullie vintage noemen, noem ik gewoon tweedehands meuk.
Patina noem ik gewoon aanslag.
En @RLC is toch wel een beetje de Nederlandse autoriteit als het gaat om Horlogerie.