Jouw meest comfortabele horloge?

Citizen Eco RC gaat er bij mij ook eens komen :+1: Matter of time :grin:

1 like

Hoppa. :ok_hand: Doen. Echt geweldig…ik blijf er steeds terugkomen. :blush:

1 like

Niet te groot en zwaar , rubberband met snel verstel :grin::+1:

11 likes

Akkoord! :white_check_mark:

1 like

Schitterend exemplaar :heart_eyes:

1 like

Stiekem toch wel deze:

35 mm, 58 gram licht, fixoflex bandje, kleine afgeronde kroon, je voelt hem niet zitten.

3 likes

Het is dat er eco drive op staat, anders zou je denken dat het een vintage horloge van een jaar of 50 was! :hugs:

2 likes

Hij is een jaar of 8 oud. Origineel gekocht met een zwart leren bandje; fixoflex heb er zelf aan gezet voor de broodnodige variatie.

Comfortabel, dat moet titanium zijn!

12 likes

13 likes

Met afstand deze

11 likes

100% deze, hij gaat niet voor niks altijd mee op vakantie.

6 likes

7 likes

Comfortabel? Niet voelen dat je een horloge draagt?

Misschien soms fijn; maar een zwaarder horloge wat je voelt aan je pols is ten minste even mooi!

4 likes

Al mijn horloges zijn comfortabel, maar het meest comfortabel is deze Certina:

Van de horloges met bracelet draagt deze Seiko veruit het comfortabelst:

7 likes

Er is geen criterium, het gaat om het horloge wat jij comfortabel vind zitten. :wink:

Mijn meest comfortabel dragend horloge is niet mijn favoriet op dit moment.

Deze Longines is heerlijk dun en valt perfect op mijn pols. Deze voel ik echt niet tijdens het dragen.

Ik vind een titanium horloge ook erg prettig dragen vanwege het gewicht.

Deze Timex draagt super comfortabel, ook mede vanwege de Hirsch strap.

7 likes

Voor een duiker erg plat, minder dan 12mm, niet taperende band, goede weight balance, draagt echt zeer comfortabel, míts je de band goed kunt afstellen met een hele/ halve schakel.

5 likes

Dat geldt dus ook voor mij. Ik wil het gewicht voelen, draag het relatief los, geef het de ruimte. Dat is voor mij comfortabel. Het kan wel wat te topzwaar zoals bij mijn 5kx. Een epilatorband kan wel je draagcomfort flink belemmeren.

1 like

Deze twee veruit. Titanium, nét dik genoeg om presence te hebben maar niet zo dik dat het een hockeypuck wordt. Bij de Mido kan ik on the fly de bracelet aanpassen in lengte, bij de Fortis heb ik daar wel een pinnetje voor nodig, maar al met al, dit zijn de 2 fijnste.

Oh, deze ook:

deze zou niet fijn moeten zijn. Geen easy adjust mechanisme in de clasp, rare platte kastbodem. Maar toch, alles wat ik normaal gesproken niet fijn vind (de kleine kroon, die kussen-achtige schakels, de platte kastbomen) maken het dat deze onverslaanbaar is qua comfort.

2 likes