Ik lees toch bij velen dat hun meest comfortabele horloge van titanium is. Bij mij niet anders, bij deze mijn meest comfortabele horloge:
Er komen prachtige exemplaren voorbij!
Maar zoals we zien is het echt voor iedereen weer anders, waar de een graag titanium draagt, draagt de ander graag een zwaarder exemplaar.
En zelfs elke dag weer anders.
Voor vandaag zonder twijfel deze.
Klein, licht, hele prettige band.
Alleen, die heb ik nog een heel stel meer…
Die heb ik niet vaak om je pols gezien. ( althans… ik niet )
Is dit dat nieuwe model van dit jaar? Prachtig horloge met die bordeaux wijzerplaat!
Ja klopt. De Tudor Black Bay 58 Burgundy.
Erg blij mee. en zoals ik zei, met die T-fit clasp erg comfortabel
Tja, op een of andere manier valt de keuze vaak op een andere. Geeft nix. Het eet geen brood.
Er zijn diverse adressen waar je banden in drie lengte maten kunt kopen. Gekoppeld aan een dun horloge wat niet te groot is moet dat het probleem oplossen.
Die RAF pilot blijft übercool. Mooie generatie.
Ik weet het, ik heb er een aantal; heb zelfs de nodige banden op maat laten maken.
Maar of dat het probleem helemaal oplost weet ik eigenlijk niet. Kan ook gewoon zwaartekracht zijn, je pols zit nou eenmaal meestal naar buiten gekanteld, en als het horloge zwaarder is dan de band heeft hij simpelweg de neiging om die kant op te draaien.
Zou eens moeten kijken of er een trend in te ontdekken is, welke wel en welke niet de hele tijd aan de buitenkant gaan hangen