Jouw meest comfortabele horloge?

Als je je horloge amper voelt zitten, dan is dat idd een erg comfortabel horloge.

1 like

10 likes

11 likes

Hoe kan dit nou je meest comfortabele horloge zijn als je eerste (enige) rolex die groene OP is?

3 likes

Deze draagt voor mij het meest comfortabel. Een kast die plat op de pols valt en een soepele BOR band. :slightly_smiling_face:

10 likes

Dit horloge weegt amper wat. Erg comfortabel.

12 likes

Wie zegt dat het mijn enige horloge is?? :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:… de helft van mijn collectie heb ik nog niet eens gepost.

Definitely this Invicta

2 likes

Staat niet voor niks tussen haakjes hè.

Maar welke horloges heb je dan?
Want soms schrijf je dat je wensen hebt en dan lijkt het soms weer of je die ook al hebt. Kan mij vergissen hoor.

3 likes

Heerlijk licht horloge :+1:

6 likes

Te licht is ook niet fijn … GS snowflake is bij mij om die rede oa vertrokken.

Beetje normaal gewicht, niet klein of groot voor je polsmaat.
Vooral niet “te” hoog en altijd fijn als ik wisselen tussen bijv staal / leer / nato .
verder ben ik vrij gemakkelijk gelukkig :smiling_face::+1:

deze drie dragen alle drie perfect …

15 likes

Dat weet ik toch man… ik plaag je een beetje terug.

Hmm ik heb 12 horloges en van verschillende merken en kwaliteiten. Op dit moment wil ik echt heel graag een omega speedy met witte dial.

Waow heel mooi allemaal man. :muscle:t4::muscle:t4::muscle:t4:

1 like

34mm op een 19cm pols, heerlijk bescheiden en valt perfect onder een overhemd of trui. Ongekend comfort!

8 likes

Op de een of andere manier ziet dat er groter uit dan mijn 34mm Max Bill op 15,5cm polsen. Grappig hoe dat werkt soms.

1 like

Ja fotos vertekenen altijd. Misschien is dit beter?

7 likes

Gaaf man! Post anders even in ‘mijn gehele collectie op een foto’. Ik ben benieuwd!

4 likes

Het meest comfortabele horloge dat hij gepast heeft bij de AD.

Ik snap er ook niks meer van.

Die zijn er meer, ik ook.

Ja dat ga ik zeker doen. Maatje van is pas papa geworden. Zodra hij tijd heeft gaan we paar leuke fotos maken. Ik zal daarna hele collectie delen.

1 like

Een paar gewone smartphonekiekjes mag ook hoor, straks lijkt de rest hier anders wel erg gewoontjes naast jou.

1 like