Jouw perfecte GADA horloge onder de 1000 euro.

Ik stuur je zo dadelijk even een PM om dit topic niet te vervuilen :innocent::ok_hand:t2:.

1 like

Luminox . Van carbon en super licht. Echt een alleskunner.
20 bar en ontspiegeld saffier glas. Voor om en nabij de €500.

2 likes

Ik zie dat Clemence al besproken is…

Vind 'm niet netjes genoeg om overal bij te kunnen

Ben heel benieuwd naar deze van Merci:

Ja, dress watch maar door de matte plaat en de geborstelde kast toch ook weer heel vlot. Al ontbreekt dan weer de lume.

In mijn ervaring heb je vaak nul komma net niks aan lume omdat het bijna nooit geladen is wanneer je het nodig hebt. Alleen als je uit de volle zon een grot induikt of in de plomp plonst ofzo

Dus dan is een wijzerplaat met veel contrast/blinkende indices (bijna) net zo mooi :smirk:

8 likes

Met jouw budget zou dit mijn keuze zijn:

Solide horloge. 200 m WR en kan ook als dress watch :slight_smile:

5 likes

Gr, Vigorelli

14 likes

Van de week ontvangen:

8 likes

Deze natuurlijk…Sinn 556IB, gewoon een toolwatch maar door zn blauwe plaat ook als dresser prima.
Gebruikt onder de 1000…

11 likes

Of de YEMA op leder!

4 likes

Is er in 40 en in 35mm, staan er verschillende op Chrono24 voor <1000

5 likes

Hoe bevalt ie?

Heel goed. Ik heb echter ook een 556IRS, die draag ik veel meer, is minder dressy, waar ik van hou.

1 like

7 likes

Perfecte gada voor minder dan €300. De Timex Expedition North in titanium

10 likes

Cool ding!

2 likes

Thanx, erg blij mij. Kun je echt overal zorgeloos dragen

1 like

Komt ie op staal? Ben te lui om nu ff te googlen :joy:

1 like

Nee, uitsluitend op slechte cheap ass bandjes zoals alle Timexen. Zelf een goed bandje erop zetten en gaan :grin: Mijne zit op een Hirsch

Betekent dit dat hij tegen een stootje en water moet kunnen of dat je hem in elke situatie kan dragen zonder uit de toon te vallen?

Ik zie in dit topic een aantal voorbeelden waarmee ik niet in een zakelijke meeting of op een bruiloft gezien zou willen worden.

8 likes

Dan heb je weinig andere keuze dan een Casio Oceanus…

8 likes