Nee deze past echt niet, we zien hem wel verschijnen in het blauwe deel.
En nu serieus… het is maar net wat je gewend bent, op de foto ziet het er zeker niet gek uit. Gewoon lekker dragen en over een tijdje kijken wat je ervan vindt.
Nee deze past echt niet, we zien hem wel verschijnen in het blauwe deel.
En nu serieus… het is maar net wat je gewend bent, op de foto ziet het er zeker niet gek uit. Gewoon lekker dragen en over een tijdje kijken wat je ervan vindt.
Je lijkt wel een wijf met dat ding
Je moet dragen wat jezelf mooi vindt. Ik vind kleine horloges niet mooi op mijn 20,5 cm pols. Jij moet het mooi vinden.
Ik draag deze, die is 50cm.
Persoonlijk…. Te klein!
19cm omvang…. Vind ik vanaf 41-44mm
Alles andere te klein en/of te groot
laat je niets wijsmaken; staat je geweldig! lekker van genieten
Als jij hem heerlijk vindt zitten en het je hem mooi vindt staan, lekker om houden en van genieten! Helemaal als je aangeeft dat de prijs, niet te gek is, dus als er onverhoopt iets gebeurd het overkomelijk is.
Duh…nee man, ziet er prima uit, precies goed. Die vliegende schotels die veel mensen om hebben die zijn pas, eh, nou ja niet damesachtig, maar vooral ook niet “cool” wat wel gedacht wordt…
Jouw pols schreeuwt om een Longines legend diver van 42mm en 5 cm l2l. Dit is gewoon te klein imo.
Staat je prima hoor,
ik heb zelf een paar kolenschoppen aan dito formaat polsen,
een Seiko Save the ocean staat dus prachtig maar ik draag ook met trots een 1963 Bulova Accutron spaceview en in '63 was dat nogal wat kleiner en staat me toch zeer goed.
@Kleine_gup_in_grote_oceaan
één en ander geldt NIET voor G-Shocks en Mudmasters
das een übersize die zelfs bij mij nog groot uitvalt. (GWG1000)
Mijn polsen zijn 19,3cm en bij mij is 42mm het mooist (ook wel sweet spot genoemd). Maar 40-44mm kan allemaal, daarbuiten is het wat tè.
Welkom!
Dan ben je hier in goed gezelschap, afkicken is vrijwel onmogelijk.
Absoluut niet! Staat prima. Mooi horloge.
Nog 355 dagen actief meedoen dan krijg je verkoop rechten
Mooie
nix mis mee, misschien een beetje sportschool (of leuker, airsoften) om de pasmaat wat in verhouding te brengen
de trend is wel dat t weer wat kleiner aan het worden is trouwens
Jee duurt dat zo lang?
Yep, de weg naar de felbegeerde TL-2 status is lang.
Ja en dan moet je nog een braaf jongetje zijn ook en niet zoals ik volkswagen en tesla voor swasticar uitmaken want dat zet Jur je handmatig terug.
Ik borrel gaarne met iedereen,
ps
heb je die Smokehead High Voltage van 12 jaar al geprobeerd?
drupje water er in en ohw… VERRUKKELIJK