Hij is idd wat (te) klein.
Ik heb 17.5cm daarop is 40/42mm het mooist G shock 5610u /5000u
Ik heb er ook 1 van 44 die is net te groot, die schuift naar de zijkant. Op jouw 19cm zou hij prima staan Casio Duro 107.
Dus bij jou zou ik toch gaan TOT 44mm.
En welkom op dit forum, je weet wat dat is, hè? Een forum?
Die is niet wat kleiner, die is perfect als je kijkt naar de afstand tot de rand van je pols
Ik kijk er hetzelfde naar. Mijn pols is een dikke 20cm en draag bij voorkeur 36-38mm horloges.
Pause
What’s not to understand?..
Ik vind die maat prima. Ik heb zelf een polsmaat van ongeveer 20cm, en draag deze 38mm met plezier:
Maar kan moeiteloos een 46mm om doen. De lugs hangen dan niet over. Draagt het fijn, dat is het meest belangrijke. De look is dan secundair.
De look op jou, niet die van het horloge zelf.
Prima maat hoor, lekker dragen .
Welkom.
nu je besmet bent met het horloge virus is er geen weg terug meer. gecondoleerd
Ik sluit me aan bij degenen die vinden dat t n persoonlijk iets is. Dus zo lang je t zelf maar mooi vind.
Tegenwoordig is de trend juist weer wat kleinere maten. Dus je bent helemaal met de tijd mee
Zelf hou ik meer v horloges met wrist presence. Voor mij dus meer iets tussen de 42 en 45, terwijl ik helemaal geen grote polsen heb. Zo lang de lugs maar niet onwijs uitsteken/overhangen.
Eerlijk gezegd vind ik het horloge te klein ogen. Maar het is slechts een mening. Op dit forum zal er nooit consensus komen over dit soort onderwerpen
Dus zoals al door anderen gezegd: het gaat er echt alleen om wat je er zelf van vindt.
Staat je prima. Het is overigens een 38mm horloge en vrij plat. Maar niks mis mee
U zegt het eigenlijk zelf al. Als u het idee heeft dat hij te klein is, dan zal dat gevoel nooit helemaal weggaan. Wat anderen ook vinden…wat wij ook zeggen. U heeft het zelf al aangekaart. Oftewel, tijd voor wat anders.
Objectief gezien kan het wel, maar is idd aan de kleinere kant, maar binnen het redelijke.
Ook speelt het model zelf mee. Het design is redelijk vrouwelijk en is zo afgaande op de foto redelijk plat.
Een zelfde formaat duiker zal al totaal anders dragen. Daarom kunnen we ook nooit uitgaan van afmetingen en weet je pas echt of een horloge bij je past als je hem past. Hoe dan ook. Rode draad in het verhaal:
We hebben het allemaal wel eens gehad, als het gevoel u bekruipt dat een horloge te klein aanvoelt, dan zal u dat gevoel altijd houden. Kortom, twijfel nooit aan twijfel.
Mee eens👍🏻
Die Dolce zit perfect! Wat is jouw polsmaat?
Een platte 16,5cm.
38mm zit het lekkerst.
Groter dan 40 mm. draagt meestal minder comfortabel.