Juko

Een mooie Seiko aan @Juko verkocht!

Reacties en betalen gingen razendsnel en erg leuk om de eerste te zijn waar hij een horloge van kocht op HF :+1:t2::smiley:

@Juko Veel plezier op HF!

2 likes

@Slin, bedankt voor dit bericht! Ik ga er veel plezier van hebben!

2 likes

Mijn beginnende collectie uitgebreid met de Seagull van @JuKo. Snelle verkoop en mooie straps erbij. Werd vriendelijk ontvangen. Leuke entree in de wereld van lieve horlogemannen en -vrouwen (leuk forum! Leuke leden!)

1 like

Veel plezier met de 1963!

1 like

Julian heeft een tweezer over genomen. Leuk contact en naar behoren gehandeld. Veel plezier met bandjes wisselen @JuKo!

1 like

Van @JuKo een dikke witte G-Shock gekocht. Super snel antwoord gekregen en gelijk alles geregeld. Ondanks het half 5 was is die toch snel naar de post nl service gegaan om hem de zelfde dag te versturen :ok_hand: helaas door sinterklaas drukte uitstel van een dag maar toch super service. Erg fijn om zaken te doen. 10/10

1 like

Jeetje, wat te zeggen…

@JuKo heeft een Oris 65 en wilde daar een bracelet van, nou die had ik wel dus mocht deze voor een HF-prijsje naar hem toe. Win-win, toch?

Nou het werd steeds meer win voor mij: de beste man kwam de bracelet persoonlijk halen, had een portie gezelligheid mee én had nota bene een cadeau voor mij mee!!

Belachelijk, gedraag je de volgende keer als de koper man!

Thanks kerel, veel draagplezier en zie de geweldige foto’s wel verschijnen!

3 likes

:rofl: ok… de volgende keer zal ik de vervelende klant gaan uithangen! Was heel gezellig en je bent een top kerel om zaken mee te doen. Veel plezier met de boeken!

1 like

Een mooie als nieuwe Citizen Aquamaster van @JuKo overgenomen.

Alles verliep vlotjes en het horloge was zoals omschreven en Julian had alles snel verzonden en netjes stevig verpakt.

Het is zeker een aanrader om met de vent zaken te doen!!

Nogmaals bedankt.

Mvg Stephan

2 likes

Gisteren contact opgenomen met @JuKo over een mooie grijze Timefactors-NATO voor de Precista die ik in 2019 had overgenomen van een forumlid. Fijne communicatie en een goede, snelle deal want zojuist lag het bandje al in de brievenbus :slightly_smiling_face:

Nogmaals dank @JuKo!

1 like

Een mooie Luff Watch Strap overgenomen van @JuKo. Erg goede en snelle communicatie, zelfs nog extra foto’s toegestuurd gekregen. De strap was snel en zorgvuldig verstuurd, helaas post.nl wat minder snel…naar alles goed aangekomen hoor!

Nogmaals bedankt voor de goede zorgen. @JuKo zeker een aanrader

1 like

Prima zaken doen met @JuKo , 5 :star::star::star::star::star:
Bedankt Julian :+1:

1 like

Ik was eigenlijk niet van plan m’n SKX171 te ruilen, maar Julian probeerde het toch, en mijn oude Monsterliefde overwon het van de ratio… :wink:
We hebben live de ruil gedaan en 't was gezellig! Erg leuk om met @JuKo (forum)ervaringen uit te wisselen, en heel veel overeenkomsten in onze beider horlogeobsessies te vinden. Ik zie uit naar een volgende keer!

1 like

@JuKo had een mooie Seiko type 2 te koop in hele mooie staat en die wilde ik graag hebben.
Snelle deal met nog snellere levering via de post, super goed verpakt ook nog!
Helemaal top! Aanrader dus

1 like

Een horlogeboek verkocht aan @JuKo. Fijn contact met deze horlogeliefhebber en een goed mens met het hart op de juiste plek, dank hiervoor!

1 like

Mooi vintage Seiko horloge gekocht van @JuKo zie (dit topic)
Goede, eerlijke beschrijving en prima foto’s van het horloge; geen verrassingen achteraf.
Fijne en vlotte communicatie.

Aanrader!

1 like

Vanmiddag een gezellige deal gesloten met @JuKo na wat pb en Whatsapp berichten afgesproken en de deal was snel rond .
Dus prima zaken doen met Juko :+1:

1 like

Mooie Seiko Turtle overgenomen van @JuKo + snelle verzending

  • goed verpakt
  • hele prettige communicatie

Bedankt Julian👊🏼

2 likes

Mod parts overgenomen van Julian aka @JuKo, deal snel gesloten, na wat pb berichten afgesproken en de deal was snel rond :ok_hand:

Goed verpakt en snelle verzending :bus:
Hele prettige communicatie :+1:
Dus prima zaken doen met Julian :handshake:

MERCI•´¯¯*•.¸\*/¸.•*´¯*¯•MUCHAS GRACIAS•´¯¯*•.¸\*/¸.•*´¯*¯•THANKS

2 likes

Mooie Oris overgenomen van @JuKo
Snelle reacties en dus een snelle deal plus snelle verzending.

Goed verpakt en wat leuke extraatjes.

5 sterren van mij voor jou👍🏻

2 likes