Dispomatics!
Mwoah…ben geen fan van zo’n groot datumvenster…en de rest vd dial…mwoah…
Ik dacht even dat mijn eigen post las…ik ben het woord voor woord met je eens. Ik hoop alleen dat die 41mm van de Zenith meevalt.
Perfecte afmeting! Maar wat zegt dat dan over mijn Pelagos?
Die wijzerplaat…da’s kunst als je de bovenste foto bekijkt…
Ja, het was beter geweest als ze de oude maat van 41.5mm hadden aangehouden.
Toch draagt de 43mm helemaal niet zo groot als je zou vermoeden.
Wow, hoe smaken kunnen verschillen…
Ik vraag mij juist af welke vierjarige met een LSD probleem ze aan het ontwerpen van die wijzerplaat hebben gezet. Brrr. Wat @Kiek al zei: Onwaardig.
En van die lume foto’s wordt het er niet beter op. Waarom hij er in het donker uit moet zien als het dashboard van een 1982-er Opel Kadett is mij een totaal raadsel.

Heb je een bron of is het puur een gevoel. Overigens komt de band van de Planet Ocean ook gewoon uit China, althans losse schakels.
Overigens niet nieuw maar wel gaaf om eens naast elkaar te zien. Groen van MM isnoverigens erg donker
Wel nieuw:

Twee bronnen, eentje uit de industrie zelf en eentje aanpalend.
“Aanpalend”, prachtig woord! (tot zover mijn nuttige bijdrage van vandaag) 
Ook mooi (41,5mm dus nog draagbaar) Wel graag op de mooie bruine Sinn band.
Gisteren gepast. Best aardig horloge!
Inderdaad die VHP GMT lijkt me wel wat had hem nog niet gezien 
Leuk design wat de originele look imho intact houdt. Vooral het design van de band met die putjes.
En fijn dat ze solar powered zijn, dus onbezorgd met de functies ‘spelen’ zonder zorgen over een lege batterij.
Wel stevig aan de prijs.
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat er geen smartwatch functies op zitten om berichten van je Smartphone door te sturen naar je horloge. Voor het bedrijf minder onderhoud aan updates voor allerhande os en apps waarmee het compatibel moet zijn. Maar imho een gemiste kans, aangezien ze al lang met solar werken. Had gedacht dat casio het ver genoeg ontwikkeld zou hebben dat je smartwatch niet meer opgeladen hoeft te worden. Vooral door de zuinige lcd.
Dat de Pelagos veel te groot is op elke pols onder de 20cm? 
In al het Rolex/Tudor geweld en de verdeeldheid over de nieuwe SMP300 blijft de Zenith Defy Classic voor mij ook het meest hangen … Had de datum graag/liever op “6” gehad voor de symetrie, maar het kan de voorpret zeker niet drukken
Benieuwd hoe de sunburst blauwe dial in het echt is. Nog meer benieuwd naar de beleving van het “gewicht” als gevolg van de volledig titanium kast en geïntegreerde band