Jullie Baselworld favorieten?

Is ook wel een van mijn favorieten

4 likes

Dat licht doet 'm dan weer weinig goed

2 likes

Klopt, maar dat is erg lastig vast te leggen. Maat is goed iig

Oei, op die wristshot vind ik het niets…

2 likes

28 januari jl. postte ik het onderstaande als antwoord op de vraag:

vraag : Welk horloge vinden jullie dat er nog moet komen in een kleiner maatje??

mijn antwoord: Absoluut de Pelagos! 39 mm. graag en L2L zo rond de 46 mm. Dan ook de ETA er maar weer in om de hoogte binnen de perken te houden en uiteraard wel in titanium. Dat zou de return of the Pelagos bij mij betekenen want wat een mooi horloge blijft dat… (einde antwoord)

Als de bezel en de wijzerplaat van de BB 58 inderdaad matzwart zijn, lijkt dit er toch verdomd veel op. Kan zo maar eens een volgende aanwinst worden (schrijft hij die net een N.A. topic van een YM heeft gemaakt, dus ergens laat dit jaar dan maar…).

6 likes

inderdaad groot verschil met de plaatjes
Nog geen andere fotos kunnen vinden

Zo mat als je maar voor kunt stellen. Ik voorzie een NA topic van de zomer

3 likes

Ik denk dat ik eerst de BB58 hype even voorbij laat gaan. Beter voor beschikbaarheid en prijs…

Ik hoef niet zo nodig de eerste te hebben (alhoewel mijn opmerking in het N.A. topic YM anders zou kunnen doen vermoeden maar dat is dus niet zo, die YM is al een tijdje op de markt).

3 likes

Altijd verstandig… zoiets ga ik ook doen betrekkende de GMT Pepsi , al vind ik m om te smullen. Ik heb ook geen nieuwe Yachtmaster dan hè :smiley::+1:

De kleur blauw is iig beter blauw dan het paars/blauw bij de nieuwe Rolex GMT :smile:

Ik zou adviseren om gewoon te wachten tot je em in het echt kunt zien :wink:

Dit is in elk geval een compleet ander horloge.

1 like

Zo is het, dus die BB58 kan er op termijn prima bij! Wel zal er dan weer wat anders gaan vertrekken want ik blijf het “1 erin - minimaal 1 eruit” principe hanteren maar de vier Rolexen blijven sowieso.

1 like

Hmm, deze foto doet hem niet goed. Vind dit horloge op de “zenith" plaatjes er erg mooi uitzien :+1:
Past ook mooi op mijn 18.5cm pols :grinning:

Kijk dit is wat ik er van verwacht …

Lijkt me heel gaaf naast de IWC 3229 (en de Tudor BB41)

4 likes

In de post heeft hij het over een ‘skeletonised one’.

Zijn daar ook foto’s van?

Erg druk vind ik zelf.

3 likes

Deze wel…

Ik denk dat je deze ook echt om de pols moet zijn.

En niet op staal. Mooi croco erop en je hebt meer contrast met de dial/drukte waar de dial hoort te zitten.

1 like

Precies. Het is ook geen LE of zo. Ik heb geen haast (…of budget trouwens). Maar komen gaat hij er zeker.

2 likes

Wat blijft die Ingenieur toch een gaaf horloge :heart_eyes: