Jullie Baselworld favorieten?

Ik kan je deels begrijpen… maar zie ook de reactie van @Sammie . Het uitbrengen van een nieuwe wijzerplaat (markers) en nieuwe kleur wilde ik bespreken. De Rolex adepten hebben hier vast iets over te zeggen. Net als jij.

Of je het geld er aan wil uitgeven en of het het waard is, is iets anders.

1 like

Natuurlijk, ben te lang met de hobby bezig om het nog over de “is het het wel waard” vraag te hebben.

Het is meer de conservatieve houding van Rolex, begrijpelijk gezien de cliëntele, maar wel rete saai. Prima klokken, fantastische kwaliteit, maar die Baselworld onthullingen???

Goed punt inderdaad vwb de coating.

Zou dat niet juist de kracht zijn van Rolex?

Ik denk het wel.

Dat zeg ik ook in mijn voorlaatste antwoord, natuurlijk, maar nog steeds retesaai.

:joy::+1:, misschien wel. Niet zo funky als de andere oude op. Ik denk dat het een mooi ding is irl!!

:face_with_raised_eyebrow: Dat datum venster…jammer

1 like

Retesaai is de 4de R in het fundament van een gezond bestaan. Mi niets mis mee dus :smile::wink:

d

Seiko S23626, 1978 stuks
Deze reissue van Seiko vind ik wel heel erg geslaagd.

3 likes

Goede keuze! Nadeel is dat je geen geld meer hebt voor de komende 20 jaar om op vakantie te gaan :grin:

2 likes

Handig voor de kat om melk uit te drinken, maar qua design vind ik 'm erg lelijk.

:joy: Ik zag net de prijs. Je hebt gelijk!

1 like

Stiekem vind ik deze Tag Heuer x Bamford, wel een beetje gaaf. Een beetje fout maar spreekt wel de jonge Tag Heuer doelgroep aan.

1 like

39mm. Mooi:

12 likes

Die wordt inderdaad moeilijk om te weerstaan, maar ik doe m’n best… :smile:

Dat veel te grote “logo”, echt een gruwel :scream:

Maken ze ook kinderhorloges tegenwoordig? :grin:

1 like

Ligt het nou aan mij of lijkt er veel minder nieuws te zijn dan andere jaren?

1 like

Die indruk heb ik ook! Vorig jaar was het bijna niet bij te benen! De show is nu ook een stuk kleiner dus misschien heeft het daarmee te maken?

Ik ben ook benieuwd naar de Tudor BB58! Afmetingen lijken me perfect voor een luxe duiker. Vind de gilt afwerking wel jammer; maak iets van (echt) goud of kies een andere kleur… :tired_face:

De Datejust vind ik er trouwens ook op vooruit gegaan! Scherpere hoeken, strakke zijkanten, geen romeinse cijfers meer in de chapter ring. Nu nog in staal!