Jullie Baselworld favorieten?

Dank je wel Steef! Wel behoorlijke bedragen voor deze mooie horlogesšŸ˜‚. Voor de ā€œCentrale Secondeā€ is dat dus ruim ā‚¬2200,00 meer dan bijvoorbeeld een DeVille kost.

Heb je een linkje van het gmt filmpje?

Jammer dat deze wat groot is, de datum weergave vind ik wel erg mooi en subtiel.

13 likes

Van de 2012 editie die er op lijkt zijn de prijzen wat beter. Heb deze destijds gekocht, weet nu ik de plaatjes weer zie niet meer waarom ik het horloge toen weer heb verkochtā€¦

1 like

Beetje Jaeger voor mijn gevoelā€¦ mooi!

1 like

Ik wil nu die gmt hebben maar ook die nieuwe blackbay 58šŸ˜‚. Keuzesā€¦

1 like

Wow mooie caseback ook :+1:
Maar die prijzen inderdaadā€¦

1 like

Niet heel spectaculair natuurlijk, maar ik vind ze wel mooi:

4 likes

Ik vind 'm ook wel tof, maar wel wat speels inderdaad voor een ā€œbauhausā€ horloge.

1 like

Deze. Wow. Die komt op de shortlist. Wellicht toch maar even een potje gaan opbouwen voor t einde van t jaar.

1 like

9 likes

De nieuwe Longines Legend Diver Black PVD is ook best smakelijkā€¦

7 likes

Wellicht omdat er weinig nieuws aan is?
Als Rolex een andere kleur bezel of wijzerplaatje presenteerd laten er al mensen van de spanning een natte wind.

Zeg nu zelf, als hier Tissot op gestaan had???..

2 likes

Dan was het slechts een horloge uit de C-klasse geweest, gemaakt van goedkopere materialen, budget uurwerk en mindere afwerking :wink:

1 like

PVD is natuurlijk altijd wat afwachten of het een stevige coating is of nietā€¦ Maar op een andere strap zeker niet mis!
Het uurwerk is ook upgedate van een 2824-2 naar de L888.2 (aangepaste ETA 2892.2), waardoor de power reserve omhoog is naar 64 uur :+1:

1 like

Dan was het een goed gelukte hommage :slight_smile:

2 likes

Mijn nieuwe vakantiehorloge!

7 likes

Zag ook ergens fotoā€™s opduiken van de nieuwe Tissot Seastar 1000 die ook op Baselworld geĆÆntroduceerd zou worden:

T120_407_17_041_00-500x718T120_407_11_051_00-500x718

Kan er verder nog weinig over vinden, maar ik vind het voorlopig geen vooruitgang. :thinking:

Wat ik jammer vind is dat die datumgaatjes verschuiven t. o .v. de secondenstreepjes .
Dat is jammer in mijn ogen , ik heb de tangomat juist gekocht omdat het zoā€™n helder strak ontwerp is .
Volgens mij heeft deze tangente datum een geperst achterdeksel in plaats van geschroefd zoals op de tangomat .

WOW heel mooi

1 like