Jullie Baselworld favorieten?

Wat de LLD PVD betreft, ben ik het roerend met je eens. Geen gezicht :scream:

Wat bedoel je hiermee, ik zie duidelijk de 5 minuten-markers en de minutenstreepjes bij de GMT (op alle modellen in het filmpje trouwens). Wat heb ik gemist? :hushed:

Het onderwerp van die zin had “de secondenwijzer” moet en zijn, en niet de VHP zelf. :blush:
Hij “tikt niet op de markers” dus.

1 like

Nieuwe Oris Chronoris met zwarte dial. Mooie uitvoering, deze is hier ook een favoriet alvast :slight_smile:

12 likes

Ah, duidelijk.
Kan natuurlijk vertekenen en als het echt zo is, mot ik hem ook niet! :joy:

1 like

Tussen 4 en 8 uur zit de wijzer wel buiten die blokken hoe ziet dat er uit ?

Ik hoor niemand over deze?Deze gaat toch echt hoog op mijn lijstje.

18 likes

Hier ook hoog op de lijst


2 likes

Groeten uit Basel!

13 likes

Benieuwd naar de “witte” kleur


Verder erg mooi dat lume nu op alle markers zit en niet meer alleen op 3-6-9. Kleur? Zelfde blauw als de nwe explorer 1.:muscle:

Ik ook. Heb een tijd terug een witte DJ41 gepast, maar die viel wat tegen. Denk (en hoop) dat deze beter uitkomt!

Reden? Denk te “bling” met oa de pcl’s?
Ik heb witte explorer gehad, echt heel mooi :+1:

Denk idd dat het mede met de PCL’s te maken had: de plaat oogde in contrast met de gepolijste delen enigszins plastic. Ik denk dat het met de gesatineerde delen van de OP veel minder is.

Is ie al officially announced?

Geen nieuw model maar gewoon andere plaat. Staat samen met deze op de site van rolex

2 likes

Hebbeeeeeen!!

1 like

Nadat ik dit filmpje zag, ben ik ook beetje genezen van de GMT (hoewel ik m super vind, misschien op staal). Maar de BB58 gaat er zeker komen!

!

7 likes

Ik vind deze Sinn ook echt leuk!

1 like

5 likes

Deze modellen presenteert Omega in Basel samen met o.a. de nieuwe Seamaster 300 en is vanaf oktober leverbaar met en zonder kleine seconde. Het is een gelimiteerde uitgave van elk 1948 stuks (vintage model). De prijzen kon ik nog niet vinden, maar ik vind ze prachtig.

image

10 likes

5,7k CHF voor de centrale sec, 6,2k CHF voor de kleine seconden. :confused:

1 like