Allereerste horloge een heel klein rood horloge op een rood klittebandje. Net zoiets als deze.
Daarna zo’n unit van Nike
Tot jaren daarna geen horloges meer gedragen eigenlijk
Allereerste horloge een heel klein rood horloge op een rood klittebandje. Net zoiets als deze.
Daarna zo’n unit van Nike
Tot jaren daarna geen horloges meer gedragen eigenlijk
Bedankt! Probleem met veiligheid certificaat zo te zien. Kijk later nog wel eens…
Dit is mijn aller eerste horloge , gekregen toen ik een jaar of 12 was, nog steeds in mijn bezit en enkele jaren geleden zelfs een onderhoud laten uitvoeren, loopt dus nog steeds alhoewel het nu wel iets te klein om de pols .
Gekregen was mijn eerste lucky Luke die een pistool heeft die op en neer gaat per seconde.
Eerste zelfgekochte
Mijn eerst horloge was een Swatch. Ik zat toen in groep 6. Heb hem nog ergens. De eerste horloge die ik zelf kost was een Regal. Zie foto.
Ik denk dat ik acht of negen was. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het mijn eerste was, maar in elk geval mijn eerste horloge dat ik me duidelijk herinner.
Mooie herinneringen, leuk topic!
De eerste moet ook de flik flak van hierboven zijn geweest, daarna nog een Donald Duck maar kan er geen foto van vinden, daarna deze mooie unit en richting brugklas ook de Condor remote (ook vanuit de Kijkshop, nostalgie).
Jouw avatar had waarschijnlijk ook goed kans gemaakt! Die herinner ik mij ook nog van de basisschool.
Een Pontiac handopwinder, het “afdankertje” van mijn vader. Moet rond 1977 zijn geweest toen hij zijn Enicar kocht. Geen plaatje helaas. Het horloge is niet meer.
Haha, zo cool! Ik zie ze nog zo bij de Intertoys liggen. Mijn 8 jarige zelf is jaloers!
Mijn eerste post op dit mooie forum. Wat is er dan mooier om met het horloge uit je kinderjaren te starten! Een handwinder van Ancre. En hij loopt nog steeds na 40 jaar.
Mijn eerste echte horloge was een certina ds cascadeur chronograph. Als motorsport liefhebber moest je dit horloge natuurlijk hebben. Certina in de jaren 90 was hoofdsponsor van de motogp en echt overal was die reclame van ze te zien.
Welkom!
Een extra duim voor je avatar
Wat een geweldig ding, haha
rond +/-1964 dit model gekregen van vaderlief:
hij nam het van zijn pols en plaatste het op de mijne
Mijn gewonnen Everlast was zoiets, maar dan met rode randen:
Ik hoop hem nog tegen te komen tijdens de grote opruiming.
Prachtige Pontiac! Mooie passende mesh band.
Die had ik in het zwart! Geweldig!