Ik zie op dit forum veel horloges voorbij komen die aardig aan de prijs zijn. Ik snap dat dit natuurlijk voor ieder persoon verschild maar niet iedereen heeft zomaar twee rug liggen om aan een horloge uit te geven. Daarom open ik vandaag dit topic:
Wat is jullie favoriete horloge in de volgende prijscategorieën?
0-250 euro
250-500
500-750 euro
Dit mogen alle stijlen en soorten horloges zijn zolang ze binnen één van deze drie categorieën vallen.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Gebruik de zoekfunctie eens. Hier is al veel over geschreven!
Seiko SKX011, inmiddels niet meer in productie maar nog te vinden tussen de 200 en 300 euro. Niet zo populair als de zwarte 007 variant maar juist daardoor toffer.
Smiths Navigator (PRS-48) van het microbrand Timefactors. Heel tof hommage aan de Mark 11 met uitstekende spec. Uitgerust met een Sellita TOP-grade uurwerk, handwinder. Kost een kleine 600 euro, mits je hem te pakken krijgt natuurlijk.
Mijn excuses… Als het nodig is zal ik de post verwijderen
Overal is al over geschreven. Wat maakt het uit?
Een topic van 5 jaar oud oprakelen is naar mijn idee storender…
tof horloge, gaaf om te zien dat Seiko deze stijl horloges ook uitvoert in 37mm
Eens eens.
Nu ik het teruglees staat het er vrij bot. Ik bedoelde het puur als tip naar @Gandalf.
Altijd een SKX!
Is dit topic met de insteek om inspiratie op te doen voor een goed budgethorloge om aan te schaffen?
Tot 250:
250-500:
En dan tot 1500 oid niks (nieuws) interessants imo. En daar boven echte merken als Longines, Omega, Tudor, Zenith, Jlc etc etc
Ik snap je punt hoor… Ben zelf nog nieuw op het forum dus dat soort dingen heb ik gewoon niet meegekregen! tip voor de volgende keer
In ieder geval van harte welkom op dit mooie forum! En no hard feelings.
Deels natuurlijk wel ! Maar mijn echte intentie was om te kijken of er onder alle Tudor, Breitling en Rolex ook mensen zijn hier die iets “goedkopere” horloges dragen…
Cheers!
Alle drie in bezit :
De SKX hangt wat tussen 1 en 2 in (eigenlijk meer 1 dan 2, maar ok )
Mooi horloge!
Ja tuurlijk wel! Alleen je moet wel kritisch en eerlijk blijven kijken. Wel zou ik liever 1 horloge van 2500 euro hebben dan 10 van 250.