Jullie hulp wordt op prijs gesteld

Dag mede forumleden,

Een dikke maand geleden is dit nieuwe model van Casio op mijn horlogepad gekomen en sindsdien heeft het me niet meer losgelaten. Maar ik heb het volgende probleem, ik kan maar niet tot een besluit komen welke kleur wijzerplaat mij het meest aanspreekt. Het veranderd bijna van dag tot dag, ik ben al zover dat de groene is afgevallen dus het gaat nog tussen de witte, de zwarte en de donkerblauwe.

Graag hoor ik jullie mening tot dit zeer belastende vraagstuk (Het sarcasme klinkt door hoop ik) en zie jullie input dan ook graag tegemoet

17 likes

Toch de groene :man_shrugging:

6 likes

Groen!

2 likes

Om het overzichtelijk te houden even een polletje opgesteld maar jullie beweegredenen hoor ik ook graag

• Wit
  • Zwart
  • Donkerblauw
  • Of toch groen
0 stemmers
3 likes

Ik ben van mening, hoe saaier, hoe langer ie blijft.
Dus, zwart!

Groen blijft voor mij een lastige kleur. M’n PRX moest en zou ik hebben, uiteindelijk is ie snel vertrokken.
M’n saaie SPB143 blijft nog steeds een genot om te dragen.

6 likes

:sunglasses:

3 likes

Casio nou wat moet ik daar op zeggen , ik hou van groen maar in dit geval de zwarte :+1:

1 like

Het merk maakt in dit geval niet uit toch?

5 likes

Je heb helemaal gelijk :+1:

3 likes

:grin:

Ten eerste, leuk model! Wat is het typenummer? En dan de kleur. Ik heb een aantal Casio’s dubbel, dus hetzelfde model in verschillende kleurstellingen. Ze kosten niet de wereld, misschien is dit een optie …

3 likes

Groen :+1:t2:

1 like

Kon de prijs nergens vinden, maar die zullen best meevallen denk ik. Dus hup gotta catch’m all te beginnen met de groene en daarna de two tone

2 likes

Je moet er van houden, maar ik vind de groene toch echt de mooiste. Daarna zwart.

IMG_5762

5 likes

Blauw.

9 likes

Ik zou met zwart beginnen

1 like

Wit…

Als toereikend is,.allemaal.

Is leuk horloge, kan je niet fout op gaan.

1 like

Ik twijfelde tussen wit en zwart en uiteindelijk toch zwart gestemd. Ik zou groen snel zat zijn en de blauwe vond ik niet echt bijzonder. Succes

3 likes

Dit is wel zó persoonlijk en afhankelijk van je eigen smaak. Welke kleuren heb je al in je collectie? Als je al
zwart en blauw hebt, ga dan eventueel voor een witte. Kun je lekker afwisselen.

1 like

Wat een mooie hommage aan die Casio. :joy:

6 likes

Groen ook voor mij van deze fotos maar… Ik zou de blauwe en de groene bij daglicht willen zien eerlijk gezegd…

1 like