Jullie hulp wordt op prijs gesteld

Groen of anders de blauwe.

1 like

Zwart en anders blauw.

1 like

Ik heb een bescheiden quartz collectie, met uiteraard enkele Casio’s. Maar deze, met groene dail, is wel mijn favoriet. Het kleur komt ook niet mooi uit op foto. Dus ga zeker langs bij een verdeler/juwelier. Dan kan je het best je keuze maken, denk ik :wink:

2 likes

Groen :white_check_mark: en anders de witte, vanwege het datumvenster

1 like

Ze kosten geen knaak. Gewoon allemaal bestellen, passen, en dan terug sturen wat je niet cool vind. Of als je ze langer wilt proberen schuif je via Marktplaats of het forum door wat je niet meer wilt.

Ik zou zwart pakken want ik vind het groen moeilijk, witte dial alleen dan mooi wanneer ze echt heel erg goed zijn, en het donkerblauw gewoon niet cool. Met heel erg goed gedaan bedoel ik bijvoorbeeld die hele nare rehaut met die minute track en het feit dat die cijfers heel erg prominent zijn. Dat werkt voor mij niet op wit.

In de poll miste ik de optie “gewoon niet doen, koop een F91W”

1 like

Groen
Want Evergreen :wink:

Blauw en zwart en wit/zilver passeert de revue vast nog wel een paar keer. Een mooie groene daarentegen…

1 like

Wat voor kleur sokken draag je meestal ? Daarmee matchen is het beste :+1:

2 likes

:point_up_2: Dit dus. Hoewel… Check inderdaad even de beste match

Of andere kledingstukken :wink:

3 likes

Dat groen is onderscheidend voor dit horloge. Die andere kleuren zie je bij genoeg andere horloges.

2 likes

Ik zou proberen ze eerst irl te zien voordat je de knoop door hakt. Irl kan de kleur toch heel anders uitvallen dan v n plaatje of scherm.

Of dat je bv wit moeilijk afleesbaar vind door minder contrast tussen wijzers en wijzerplaat.
Dat is iets waar ik vaker problemen mee heb, vooral als ik mn bril niet op heb.

1 like

Groen is altijd toch lastiger, wit moet bij je huidskleur passen, zwart is altijd ok, maar ik kies bij deze voor blauw.

1 like

De witte springt er het meest uit, wat mij betreft. Zou daarvoor gaan. Succes met kiezen!

1 like

Normaal zou ik voor groen kiezen, maar in dit geval spreekt het horloge me alleen aan met de zwarte plaat. Overigens heeft het ontwerp alles in zich om juist mij te overtuigen en toch voel ik het niet. De vorm is goed, de layout, alles lijkt te kloppen. Het mist de vonk. Is er ook een JDM-versie?

2 likes

Heb voor zwart gekozen. Maar ligt eraan welke kleur kleding je hoofdzakelijk draagt

Veel blauw, dan blauw of wit. Veel grijs, bruin en zwart, dan zwart of wit. Alle kleuren van de regenboog, dan wit, blauw of groen!

Ik draag veel blauw, zwart, grijs, wit,bruin af en toe. Dus heb voorkeur voor blauw, zwart en witte platen. Groen is voor mij te lastig te combineren!

Misschien helpt dit een beetje!

1 like

Welke kleuren heb je al in je horloge verzameling. Andere kleur kiezen dan dat je al hebt.

Hieronder vind je alle uitvoeringen met de bijbehorende typenummers

Voor nu alleen verkrijgbaar op de Aziatische markt.

Misschien heb je gelijk en gelijk 2 bestellen want ze kosten inderdaad net niks, omgerekend rond de 60eu zonder verzending en invoer

2 likes

Zo zie je maar weer hoe verschillend we de horlogehobby beleven, ik vind two tone het lelijkste wat bestaat, ongeacht het horloge

@Nickjackelson
@Perpetualwatches

Ik heb alle kleuren al in mijn collectie, dat is ook de reden voor deze hulpvraag :wink:

1 like

@LUWE
@Complicatie
@Ron-W

De meest gedragen kleuren inclusief de sokken zijn zwart en blauw

1 like

Ook die variant rechtsonder waar we niet op kunnen stemmen? :rofl: