nee die staat er met opzet niet bij, spuuglelijk dat ding
Als de kleur van het plaatje correct is, is het wel een hele mooie kleur blauw …
Groen
Dan gewoon op gevoel.
Als ik een nieuw horloge koop. Heb ik al mijn bestaande horloge afbeeldingen naast elkaar in een Excel file staan. Dan zet ik het horloge wat ik wil kopen ernaast. Heb ik meerdere opties dan maak ik meerdere rijen met telkens een ander horloge ernaast. Dan kom je soms tot een verrassende keuze. Kleur, vorm, dial kun je dan goed onderscheiden.
Luisteren naar de pol-uitkomst, je vroeg erom
!
![]()
![]()
![]()
Als het mij na een dikke maand nog niet losgelaten had, allemaal, voor die paar euro.
Als het er maar één mag worden.
De groene.
Daar zou ik zelf niet snel op zijn gekomen maar dat is inderdaad een goede methode om tot een keuze te komen. Dank daarvoor
Gelijk heb je, ik moet ook niet zo moeilijk doen ![]()
Naja, dat vind ik dan weer wat overdreven. 2 kan ik nog wel inkomen, dan heb ik namelijk ook meteen het leren bandje erbij
Had groen gestemd. Maar zou dan inderdaad voor groen op staal gaan en dan blauw of zwart op leer. Kosten zijn lekker laag, misschien dat ik er zelf ook naar ga kijken
Daar zat ik dus ook aan te denken, de groene op staal en de zwarte op leer.
Kleine tip, als je een vpn hebt kun je Singapore of Hong Kong kiezen en dan vind je ze zo.