Ik ga hem eens IRL beter bekijken. Ik weet niet waarom, maar yachtmasters zijn nooit zo mijn ding geweest…
Ik dacht er ook nooit zoveel van, in het echt bekijken is altijd het beste, het is een lastig te fotograferen horloge
Kan maar 1 horloge bedenken welke ik zelf zou willen dragen of krijgen uit bovenstaande opties.
Deze dus:
.Succes met de keuze en veel plezier met dragen alvast
Voor mijzelf nu, een datejust green dial en Omega Speedmaster. Voor elke kleinzoon 1. Prijsverschil ja maar beide iconen!
Ik zou altijd voor de speedmaster gaan.
Andere prijsklasse natuurlijk… Kan misschien wel wrevel veroorzaken als de ene later een Rolex en de andere een Patek zou krijgen…
Maar blijven wel machtige stukken die Patek’s…
Mijn waardevolste uit de collectie is een Seamaster uit 1962. Waarom, gewoon omdat ie van mijn opa was en hij hem heeft gedragen. Ik heb ook de gmt en sub, maar de waarde zit in de emotie. Koop dus gewoon wat je mooi vindt en draag het, zodat ze het met jou associëren, zou ik zeggen.
Plaatje voor de sfeer:
Want dat zijn geen uitgesproken modellen bedoel je? De kans dat een 18 jarige van een beater of duiker houdt is een stuk groter dan een klassiek model met Romeinse cijfers…
Dat hangt sterk van de achttienjarige af.
En van de vraag of het op dat moment nog een “it-moment” heeft.
Oplossing is nog een 2e patek kopen.
Cool! Had ik niet aan gedacht. Helaas gemaakt van titanium unobtanium…
Ja dit is wel echt next level matties worden met je AD vermoed ik
De Starbucks
Voor mij de two tone Sub.