Jullie mening graag! (Omega Seamaster Aqua Terra)

Overduidelijk de 41,5 natuurlijk.

Het klopt dat een wristshot vertekent, maar ik weet uit mijn eigen ervaring dat een AT erg groot oogt. Dit komt niet door het formaat van het horloge zelf, maar doordat de wijzerplaat erg groot is. Horloge valt keurig op de pols (lugs steken bijvoorbeeld niet over), maar het oogt wel groot. Hierdoor denk ik dat @remy1986 ook zo twijfelt.

Wat is je polsmaat @remy1986? 17-18cm?

2 likes

Hier een wristshot van een fullsize co-axial op wat grotere afstand, ter vergelijking. Polsomtrek 17cm.

Overigens moet je niet alleen naar polsomtrek kijken, ook de vorm is bepalend voor de pasvorm van je horloge. Ik heb redelijk platte polsen. Heb je ronde polsen met 17cm omtrek, kan een horloge al snel groter vallen.

3 likes

Midsize…:sweat_smile:

Dus bel & bestel

Vriend van mij kocht zijn Master ‘Golf’ in Monaco; ‘mailofthewatch’.
Hij heeft 't uitgebreid onderzocht eerst, en had voor ik 3400 + 50 euro verzenden een Master in full size,
Was afgestempeld in Italie, qua grijze import.

Ik heb de documentatie liggen als je wilt, dan even je mailadres per PM.

Wat mij betreft ook de mid-size. Dan blijft het een chique horloge :wink:

Hoe krijg je die grijze import voor mekaar?
Lijkt wel alsof bij de douane een alarm met zwaailichten afgaat als daar een pakket met mijn naam verschijnt… Ik mag altijd bijpassen… Nee sorry ik MOET bijpassen… :thumbsdown:

Binnen Europa toch niet?

Monaco is geen lid van de EU.

1 like

Mijn pols(je):joy: heeft een omtrek ca. 17 cm.

Ja, da’s een goede weergave. En dan is het een kwestie van smaak hè… Naar mijn smaak is de wijzerplaat wat te groot voor je pols (maar da’s persoonlijk natuurlijk).

Ik ook hoor, en SA_ zo te lezen ook. :blush:

1 like

38,5 mm lijkt erg klein maar hij zit perfect om je pols. Ook het blauw spreekt me meer aan dus ik zou voor de blauwe gaan.
Succes met je keus :+1:

De kleinere versie is mijn inziens meer in balans! Zelfde als de fullsize SMP 300.

2 likes

De 38,5 is precies goed…

2 likes

Monaco is geen lid van de EU…doch:

“Monaco is de facto lid van de Schengenzone,”

Geen extra btw dus.

41,5 om mijn platte 16,75cm polsjes:

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/d/2/d24529198c73fc6d9a21d7e943750ed321476fbe.jpg

Ik vind het te groot.

2 likes

Klopt helemaal!

Dank je wel.
Maar waarom dan via Italië gaan voor ‘grijze import’?
Hoe doe je dat überhaupt?

Net als meeste van hierboven. Midsize

En nog een stem voor de midsize!
Mooi horloge btw.