Ik heb deze prachtig Romain Jerome Moon-DNA One piece 1/1 gister aangeboden gekregen.
Alleen ik weet heel weinig van dit merk en vraag me af of iemand hier meer over te vertellen heeft. Wie heeft ervaring met deze horloges?
Horloge komt zonder papieren en zonder box wel een betrouwbare handelaar, die ik in Kuwait heb ontmoet tijdens mijn zoektocht naar een Rolex.
Wij hadden toen afgesproken dat als hij wat interessants zou binnenkrijgen dat hij contact zou opnemen, ook al is het geen Rolex
Gisteravond stuurde hij wat video’s door en ik moet eerlijk zeggen, I like it a lot
Ik heb een paar video’s van hem gehad maar weinig foto’s heb inmiddels om meer foto’s gevraagd en zal deze posten zodra het binnen is.
Heb hem een paar keer bezocht in zijn winkel
95% van zijn klokjes zijn met papieren en box
Je kan niet zomaar een horloge winkel openen in Kuwait zonder papieren en vergunningen
Als je iets verkoopt wat fake is, dan ben je de Sjaak
Denk niet dat het fake is, maar zonder box en papieren is een dergelijk horloge minder waard en bijna niet te her verkopen. Als het je ding is lekker doen. Ik zou in NL/EU een Rolex kopen en op Alixpress een dergelijke stijl erbij kopen.
Ik denk niemand hier. Ik denk ook dat het heel lastig wordt om hier iemand te vinden die dit mooi vindt. Dat betekent héél weinig vraag. Waarschijnlijk kan je hem ‘goedkoop’ kopen omdat het een afschrijfkanon is?
Ik denk dat dit je ook niet verder gaat helpen in je zoektocht naar die o zo gewilde Rolex.
Romain Jerome maakt bijzondere horloges met bijzondere materialen (Titanic metaal, maansteen, etc.) in kleine oplagen.
Ik mag ze graag zien.
Ik vind dit model vooral een conversation piece, een skull op een skeleton
De afleesbaarheid is matig (vaak bij een skeleton).
Voor het onderhoud zal je niet bij een lokale horlogemaker terecht kunnen, ook ivm onderdelen.
Niet aan afschrijven denken, dat telt bij veel horloges.
Je vindt ‘m tof, dan gewoon doen, je hebt iets bijzonders en dat is leuk.