Jullie mening: Romain Jerome Moon-DNA One piece

Mooi horloge voor een 14-jarige-wannabe-metal-fan.
Als je toevallig een 14-jarige-wannabe-metal-fan bent, lekker kopen.

3 likes

Die lava steen versie heeft hij ook liggen idd

1 like

:joy::joy::joy::joy: goeie

Het mooiste van deze hele draad is dat wanneer iemand binnenkort een Rolex wil, je naar dit 48mm ding kan verwijzen als alternatief :rofl: heerlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:.

6 likes

Nou, dat viel dus ook wel mee. Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel smaken. :ok_hand:

2 likes

Kan je niet een Rolex en zo iets erbij dan? :sweat_smile:

1 like

Ik kan de link met Rolex - interessante horloges - en dit apparaat niet leggen.

3 likes

Kon me ook echt niet voorstellen dat niemand hier iets zinnigs over te vertellen heeft

1 like

Nieuw merk voor mij. Uiteraard even via Google opgezocht. Kostbaar en zoals @Harpoen schetst bijzondere ontwerpen in combinatie met het gebruik van bijzondere materialen. Noem het inderdaad een conversation piece. Als jij het mooi vindt, dan zeg ik doen.

2 likes

Zeker, maar niet iedereen is zo ruimdenkend :innocent:.
Gezien enkel spatwaterdichtheid, zou het als unieke 48mm dress watch kunnen fungeren naast een Deep Sea bijvoorbeeld :sweat_smile:.

Absolute spraakmaker dit soort horloges.

1 like

Ik ken Romain Jerome zelf eigenlijk vooral van de Titanic horloges waar materialen in verwerkt zijn die echt van de Titanic komen. Op YouTube heb ik het een paar keer voorbij zien komen.
Het is een beetje een niche merk in een wat hoger prijssegment, maar niet per se populair. Ik geloof dat de horloges op de tweedehandsmarkt ook echt behoorlijk afschrijven.

Het horloge in kwestie is niet per se mijn smaak maar dat is persoonlijk. Op zich kan ik een skeleton wel waarderen (heb zelf een Zenith Defy Skeleton). Als je skeleton horloges interessant vindt, zou ik eerst even goed rondkijken. Er zijn genoeg opties.

Wat ik persoonlijk wel merkwaardig vind is dat je op zoek bent naar een Rolex (zo’n beetje het makkelijkst te vinden horloge op deze planeet met miljoenmiljard advertenties op C24, overal dealers etc.) Dat je dan in je zoektocht in Kuwait uitkomt en dat de betreffende dealer geen Rolex voor je heeft maar wel dit… :thinking:

Verder is het ook wel gek dat een dergelijk horloge zonder papieren etc komt. Zoals ik al zei, dit is een nichemerk en kost retail echt een lieve duit. Iemand die zoiets koopt is er echt naar op zoek en zal waarschijnlijk een verzamelaar ofzo zijn. Die gooit de doos en papieren niet zomaar weg. Het ontbreken van doos en papieren hoeft niet altijd een dealbreaker te zijn maar in dit geval vind ik het wel een rode vlag.

4 likes

Los van dat ik hem niet zo heel mooi vind, mocht je deze ooit weer willen verkopen gaat dat je hoogstwaarschijnlijk niet lukken zonder er 50% op in te leveren.
En op dergelijke bedragen is dat vrij zonde.

Voor je budget is er genoeg ander leuks te vinden.

Persoonlijk zou ik dan eerder voor dit gaan:

3 likes

Voor de liefhebbers waarschijnlijk bijzaak, maar deze en die van TS zijn zeer slecht afleesbaar.
Ik snap dat dit voor skeletten een uitdaging is, maar Zenith en Tissot doen dat stukken beter.

We leven! en wat zouden we dan met een doodskop op een horloge moeten? En dan zo afschuwelijk, naar mijn mening.

2 likes

Los van mooi of niet, een horloge waarop je niet kan zien hoe laat het is, is gewoon een lompe armband.

1 like

Klote merk inderdaad…koop je voor 10k en dag erna verkoop je hem voor 20k, zo lelijk dat iedereen ze wil:-)

Als jij dit mooi vind gewoon kopen.
Waarom vraag je zoiets, wat interesseert jou nu een andere mening?

Do the Fuck you wanna do.

Het komt me steeds over als een merk voor mensen die te veel geld te spenderen hebben en hun speelgoed nog nietontgroeid zijn.

en ze weer verkoopt…