Volgens mij staan er behoorlijk wat Rolexen onder water de laatste tijd!
Die vind ik dan wel weer grappig😬
Die is wel leuk.
En ze gaan nog verder zinken,
blauwe gedeelte staat er steeds voller van.
Gold diggers.
Ze zijn waterproof dus niks aan de hand
Ik vraag me vooral af of je met 48mm wil/kan rondlopen.
Verder schrijf ik dit antwoord alleen voor de
Ok, gewoon even concreet: wat wil 'ie er voor hebben? Van wat je verteld krijg ik een beetje het idee dat hij je een horloge aanprijst als uniek etc. met bijbehorende vraagprijs, terwijl dit natuurlijk een zeer lastig verkoopbaar horloge is. Compleet en in goede staat. Maar in deze staat en watch only… ik denk dat de vraagprijs je in één keer alles verteld over hoe betrouwbaar dit adresje is.
Los daarvan; waarom kost het je zoveel moeite om een Rolex te vinden? je wordt dood gegooid met die dingen, zolang je maar betaald. En als je serieus overweegt Rolex geld op dit ding stuk te slaan kan de prijs van een Rolex het probleem niet zijn lijkt me? In jouw plaats zou ik het bij m’n eerste keuze houden en een fijne Rolex kopen bij een AD, in het blauw of een bekende grijze dealer ergens bij je in de buurt.
Ik heb dit nog nooit eerder gezegd, maar nu bij deze: Koop gewoon een Rolex, niet in Kuwait, maar hier in het blauw.
Goede tip,
maar wacht dan nog een paar maandjes, kan je nog een hoop schelen.
Geinig, maar dit type zal ik persoonlijk niet snel aan mijn collectie toevoegen. Na 5 minuten naar jouw post te hebben gekeken vond ik al genoeg. Dus ik stem voor lekker wat anders gaan zoeken.