Bedankt voor de goede tips! Ik ga ook eens naar Longines kijken. Is inderdaad een goed idee om er nog een boodschap in te laten zetten. Bedoel je dan dat zij de tekst verzinnen?
Bedankt voor tip, ik ga Tudor zeker checken!
Goede tip ja, is deze horloge van het merk Knot?
Niet als Neerlandicus afgestudeerd, gok ik.
Nomos is leuk. Net even out-of-the-box (da’s geen Nederlands, klopt ) en een ruim aanbod. De Zwitserse merken hebben voor mij wel even afgedaan momenteel, qua nieuw-aanbod. Je betaalt meestal echt veel te veel voor wat je krijgt.
De Japanse merken zijn zeker interessant, maar zijn niet mijn scherpste kant qua kennis. Succes!
Yes, in mijn caseback staat: Tijd voor geluk en de namen van mijn ouders. Ik vind dat altijd fijn als ik het zie. Ik droeg het horloge tijdens mijn trouwen. Het heeft daardoor gewoon heel veel emotionele waarde terwijl het an sich helemaal geen uniek of duur stuk is. Maar voor mij wel. Overigens biedt een merk als Nomos af fabriek die graveerservice.
Dat je onze mening vraagt is een vorm van twijfel of je wilt bevestigen in je keuze. Keuzes zijn persoonlijk en niet altijd rationeel.
Voor dat budget zou ik wat moois gebruikt zoeken, Tudor ofzo.
Open heart …. als het een horloge voor het “leven” is doen, sommige dingen zijn trendgevoelig maar niet altijd waarde vast.
Geef jezelf tijd !
Bij was het 41 jaar geleden van mijn eerste salaris een Seiko 5
Seiko Presage is altijd een goede keuze. En de Sharp edges lijn helemaal.
Alleen zou ik niet voor een open heart model gaan. Ga je zeker spijt van krijgen.
We horen graag wat je uiteindelijk kiest, onder het kijkgenot van wat foto’s.
Seiko presage is echt top! Persoonlijk wil ik wel meegeven om echt naar je eigen keuze en gevoel te volgen ivm open heart. Ik heb een open heart voor 3 jaar en half ongeveer en ik krijg er niet genoeg van om alles echt te kunnen zien. Ik geraak er niet op uit gekeken persoonlijk maarja dat is ieder zijn smaak uiteraard. Veel succes en plezier met je keuze
Dat is inderdaad nog zeker een leuk idee!
Deels waar, het is ook dat ikzelf (nog) niet de kennis van wat er allemaal is op de horlogemarkt. Merken zoals Frederique constant, Hamilton of Longines kende ik voorheen nog niet en hebben zeker mooie horloges.
Vandaar dat ik jullie nog om tips vroeg zodat ik een bredere selectie kon maken van wat ik leuk vind. Inmiddels is dit ook zeker goed gelukt!
Maar ik twijfelde inderdaad wel over geen of wel open heart
Bedankt! Ik denk dat ik zeker nog een open heart ga kopen. Alleen vind ik het dan leuker voor ‘erbij’. Gezien ik (nog) maar 1 horloge heb. Wil ik wel een horloge die makkelijk kan afwisselen met het horloge dat ik momenteel heb
Dat snap ik helemaal, veel succes