Inmiddels 1 jaar in mijn bezit.
Ligt erg mooi op je pols!
Ja hij valt verassend goed. Maakte mij een beetje zorgen dat 34mm te klein was maar door het “ontbreken” van een bezel valt bij eigenlijk erg goed.
Dit is en blijft een waanzinnig ontwerp. Prachtig!
Heel erg knap horloge!
Prachtig hoe Junghans die subdials in de wijzerplaat verwerkt👌
Helaas is mijn groen Chronoscope vorig jaar zomer defect geraakt en heb ik deze naar uurwerkmaker gebracht. Aangezien ik nog garantie heb is horloge opgestuurd naar Junghans Duitsland. Nu komt horloge ongerepareerd retour met uitspraak; is in Oostenrijk gekocht, die dealer moet garantie aanvragen". Breekt mijn klomp, garantie is toch in elk land te krijgen?
Wie heeft hier ervaring mee?
A geographically-unlimited service guarantee for the duration of two years from date of invoice is granted for the repair/ service performance of Uhrenfabrik Junghans GmbH & Co. KG, Geißhaldenstrasse 49, 78713 Schramberg, Germany (hereinafter: “Guarantor”).
You may enforce the service guarantee either via presentation of the service voucher via the online service portal of the Guarantor at www.junghans.de/en/ServicePortal, or by returning your watch, together with the accompanying service voucher, via post with adequate postage and at own risk to
Ja, de garantie is internationaal. De procedure is bovenstaand beschreven.
Bedankt #lencoth voor snelle reactie, ik dacht dit al. Nu horloge ophalen bij juwelier en dan kan ik gaan klagen bij Junghans, lekkere service.
Heb vandaag mijn Junghans opgehaald, was nu bijna een jaar bij de uurmaker. Hierbij de uitspraak van de fabriek, ik moet via Oostenrijk de claim indienen.
@lencoth, klopt toch niet, is toch in contradictie met Europese richtlijnen en hun eigen garantie bepalingen?!
Hier al gekeken?