junior

Prima ervaring met Remco aka @junior. Vlot, correct en zoals het heurt. Tot de volgende! :facepunch:

2 likes

Vandaag onder het genot van een espresso een prachtige Marathon Tsar overgenomen van @junior . Mooie klok met originele rubber band, en bracelet en ik kreeg er zelfs nog een MN strap bij! :ok_hand:t2::ok_hand:t2:
Fijne communicatie en snel tot een afspraak kunnen komen.

Fijne deal zo, en voor herhaling vatbaar!

3 likes

Dank je wel Elmar (@Elmarvanh), de ervaring is wederzijds! Veel draagplezier!! :+1:

1 like

Hi,

Vanavond de nespresso van @junior morgen proeven en omdat ik er toch was gelijk een MN strap overgenomen. Helemaal top - kon nog laat de strap komen ophalen. Communicatie per PB en in real live absoluut aangenaam. Ik kan een ieder aanraden met deze heer in zee te gaan.

Groet, Vincent

1 like

…in welk geval ik wel even mijn Seamaster om doe! :wink:

Was leuk kennismaken Vincent. Volgende keer wat vroeger, krijg je een tweede bakkie.
Veel plezier met de strap. :ok_hand:

1 like

Remco (@junior) heeft van mij een Borealis bandje overgenomen. Snelle afhandeling, dus prima allemaal.

1 like

Goede ervaring met Remco aka @junior
Vlot, correct en erg goed verpakt !

Bedankt en tot een volgende keer :+1:t2:

1 like

Leuke horlogeruil met @junior vandaag, prima verlopen, babbeltje, kopje koffie, netjes de ruil op een neutrale plek afgewikkeld. We hebben rustig elkanders horloge kunnen bekijken en hebben de deal vervolgens ter plekke gesloten.
Remco is correct, gezellig en een eerlijke vent, een aanrader!

2 likes

Vandaag vlotte deal gemaakt met Remco @junior en meteen even zijn prachtige Pelagos bekeken en weer weggegaan met een leuke Bulova.

2 likes

Deze week heb ik Remco @junior opgelicht. Deal verliep soepel, top Remco!

1 like

:rofl: :joy: …ik laat me graag door jou oplichten hoor! :kissing_heart:

1 like

Prettige deal gemaakt met Junior. Verliep uiterst soepel en correct. Aanrader!

1 like

Prettige communicatie en snelle ‘bandjesdeal’ gemaakt met Junior
Geld overgemaakt en binnen een half uur had hij de band al op de post gedaan Top!!
Aanrader die Junior

1 like

Bandje gekocht van @junior. Zeer snelle communicatie en afhandeling, professioneel verpakt en nog een mooi bandje ook. Bedankt en tot de volgende! ::+1:

1 like

Gisteren een deal gesloten met @junior, en vandaag de MN-strap al binnen. Supersnel verstuurd, in de originele verpakking.
Bedankt Remco!

1 like

Insgelijks Remco,
Het zijn de kleine dingen die het doen! :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

1 like

Bandje gekocht van Remco a.k.a. @junior. En dat ging helemaal volgens het boekje: snelle, prettige deal en vervolgens fail-safe verpakt, snel verzonden. Top dus! :+1:

1 like

Super ervaring met Remco a.k.a. @junior . Na een topic geopend te hebben dat ik op zoek was naar een valet tray of iets dergelijks, bood Remco aan om zijn niet gebruikte exemplaar gratis naar me op te sturen :+1: . Helemaal super :sunglasses:

2 likes

Ik zet hem even hier neer Jan (@Frutali). Dank je wel voor je positieve feedback en veel plezier met de spullenboel! :ok_hand:

Vandaag van Remco (@junior) een leuke Seiko (SRP513K1) overgenomen.

Snelle communicatie, leuke deal, graag tot een volgende! :ok_hand:

1 like