Junghans Mega gekocht van Remco @junior. Correcte prijs, stuurde nog enkele foto’s en video via whatsapp, zeer goed ingepakt en vlot verzonden.
Top kerel!
Junghans Mega gekocht van Remco @junior. Correcte prijs, stuurde nog enkele foto’s en video via whatsapp, zeer goed ingepakt en vlot verzonden.
Top kerel!
Wederom prettige en supersnelle bandjedeal gedaan met Remco, aanrader
Twee stuks catalogus gekocht van @junior
Vlotte en vriendelijke communicatie en snel ontvangen.
Aanrader!
Portefeuille gekocht van junior. Handig en past bij mijn interieur. Lekker snel verzonden en ook dat was nog eens gratis. Helemaal top dus. Bedankt
Dank je wel, Remco, voor de Seiko speedtimer!
Gister gekocht, vandaag (dag later in de ochtend) al bulletproof bezorgd. Super!!!
Zojuist een hele vlotte cadeaubonnendeal gemaakt met Remco (@junior ). Dat was binnen 5 minuten gepiept, helemaal uit het boekje. Vijf sterren!
Veel plezier alvast met je centjes …
Ik plak 'm even hier Harm, dan staat 'ie bij de andere ervaringen over mijzelf.
Dank je wel voor de leuke feedback!
Oh oh …
Vandaag mijn horloge welke ik overgenomen heb (nieuw) van Remco aka @junior binnengekregen. Sympathiek lid, vlotte communicatie en snelle deal. Daarnaast ook een prettige gesprekspartner op het HF.
Nog bedankt Remco voor de snelle verzending
Prima zaken doen met Remco.
Alles verloopt soepel en snel.
Veel dank en wie weet tot volgende x
Bandje verkocht aan Remco (@junior). 10/10 ervaring:
Snelle deal, prettige communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Gewoon zomaar een setje banden gekregen van @junior heel attent! Nogmaals dank; en wellicht tot later
Na een vlotte onderhandeling en eveneens prettig contact, vandaag kennis gemaakt met Remco a.k.a. @junior om een mooie Seiko over te dragen. Altijd leuk om de persoon achter een avatar te leren kennen👍
Bandje verkocht aan @junior oftewel Remco. Ook deze keer weer top gegaan. Volgens mij nu iets voor de derde keer ofzo. As usual weer
Leuke ruildeal gedaan met @junior .
Na een korte mailwisseling de deal snel rond kunnen krijgen.
Hij was bereidt naar mij toe te komen.
Helaas was er weinig tijd om nog wat de babbelen over horloges, maar de deal was snel rond.
Aanrader!
Vandaag een mooi horloge overgenomen (NA volgt nog) van Remco @junior. Echt een topper, kwam hem persoonlijk brengen waarna er een gezellig gesprek volgde over het HF, horloges maar ook gewoon andere gezellige zaken.
Deal was snel gemaakt en zoals altijd boter bij de vis .
Remco is echt een aanrader om zaken mee te doen, snel, vlot en horloge voldoet aan wat Remco al eerder schreef. En ikke is dus weer blij