junior

Vandaag een Rolex calendar van @junior mogen ontvangen na het reageren op mijn topic.

Duidelijke communicatie en uiterst snel ontvangen. Nogmaals dank. @junior tot de volgende :sunglasses::ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen van @junior, die het bovendien niet erg vond om effe 100 km mijn richting uit te rijden. En nog doodleuk een horloge van me meenam om hem bij een ander forumlid af te droppen.

Leuke babbel bij een kop koffie.

Uiterst sympathieke en betrouwbare horlogefanaat.

Bedankt Remco!

2 likes

Remco kocht mijn horloge.

Na een pm met een zeer redelijk bod snel tot een afspraak gekomen.

Twee dagen later afgesproken bij een van der Valk om onze deal te sluiten. Bij aankomst hoefde ik alleen een rode jas en koffiegeur te volgen :slight_smile: .
Door junior’s foto’s en enthousiasme kocht ik destijds mijn Seamaster, dus wel erg leuk om eens te zien wie achter deze nickname zat.

Voor de meeste zal het bekend zijn dat hij een betrouwbaar lid met veel horlogekennis is, maar ik weet zeker dat je ook een prima biertje met hem kan drinken! Voor de volgende keer.

Ongetwijfeld een van de meest betrouwbare leden van het forum.

Veel dank.

:v:

1 like

Seiko horlogebandje overgenomen van Remco. Was binnen no time geregeld en hij schittert al om m’n pols.
Bedankt Remco.

1 like

Vanavond deel 2 van bovengenoemde transactie rond gemaakt en het horloge is weer bij mij. :tada: Na een heel vlot contact vanmorgen, flexibel/snel afgesproken voor vanavond, het horloge en de set nog steeds in nieuwstaat, een gezellige overdracht, kortom :100: punten. Wederom dank je wel Remco en anytime again! :+1:

1 like

Hier ook een prima ervaring met Remco.
Snelle respons, duidelijke communicatie en voelt zich betrokken in de afhandeling van de deal (en dat is een opluchting aangezien de post dat helemaal niet is).

Kortom, ik raad Remco aan

1 like

Goede deal met Remco. Snel en goed afgehandeld.

Toppertje!

1 like

Vandaag mijn nieuw pouch en pennen hoes mogen ontvangen in een leuke ruil deal
Alles ging vlot als of het via een website ging alleen dan leuker
Ook gezellige gespreken gehad natuurlijk over horloges

Mag er weer wat leuks voor bij komen zou ik zekker het weer op deze manier doen
Supper bedankt voor alles remco

1 like

Leuke gadget mogen overnemen van @junior. Vlot, eerlijk, betrouwbaar en heel zorgvuldig in de afhandeling. Aanrader!

2 likes

Leuke swatch aan @junior verkocht. Ging razendsnel, goede communicatie en snelle betaling. Helemaal goed :+1:t2:

1 like

Vandaag de in perfecte staat verkerende zo goed als nieuwe Squale 1521 van @junior overgenomen.
Voor het eerst een Squale gezien en gepast. Wat draagt een Squale fantastisch! Al is de band niet helemaal mijn smaak ook deze draagt zeker bij aan het algehele genot van dit horloge.

In eerste instantie was ik niet van plan om een horloge van meer dan 40 mm aan te schaffen deze Squale kan het gemakkelijk hebben.
Ik ga ‘m de komende tijd afwisselend dragen met mijn andere horloges. Maar volgende week tijdens een vaarweekend in Friesland en in juni tijdens het snorkelen op Elba gaat ie zeker mee!

Het contact met @junior verliep vlot. De afspraak was zo gemaakt en het feit dat we elkaar ‘ergens’ zagen waarvoor ik niet een ‘reis’ hoefde te maken was erg prettig.
Ik ben benieuwd hoelang @junior zonder Squale kan. Dat vraagt hij zich nu vast ook al af…
We zien elkaar weer als ik jouw volgende Squale overneem of eerder want dat weet je maar nooit als je zo vaak ‘wisselt’. Nogmaals dank!

2 likes

Ook hier een zeer prettige ervaring met @junior.

Mooi oranje Squale bandje overgenomen.
Goed verpakt, snel binnen en voor een mooie prijs.

:smiley:

1 like

Gisteren een paar hele mooie boeken van @junior over mogen nemen. Op zondag verstuurd (!) en meer dan degelijk verpakt :ok_hand:
Bedankt voor het prettige contact en de fijne afhandeling. Een dikke 10!

1 like

Erg blij met het Mondani boek dat ik heb mogen kopen van @junior. Vlotte en prettige communicatie over de prijs en de overdracht. Face2face even kunnen ontmoeten. Volgende keer langer praten over deze mooie hobby. Het aangeboden boek was in hele goede staat.

1 like

Bandje gekocht van @junior. Afhandeling was gigantisch snel. Zeker een aanrader en plezier om zaken mee te doen!

1 like

Bandje overgenomen van @junior. Super snel verzonden, goed verpakt en precies als beschreven.

Bedankt en tot de volgende :+1:

1 like

Gisteren een band gekocht van @junior .
Ondanks dwarsliggen van Postnl, vandaag, keurig verpakt, in de brievenbus.
5 Volle sterren.
:star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Bandje overgenomen van @junior, dat verliep zo perfect als je kan hopen :+1:

2 likes

Een Rolex Deepsea bordje overgenomen van @junior wat al eeuwig te koop stond. Omdat hij het, met verzending voor zijn rekening aanbood, met de totale opbrengst voor de stichting Kika, kon ik natuurlijk niet laten om er een goede prijs (voor dat goede doel) voor te betalen. Snelle verzending, echt perfect ingepakt! Prettige, leuke en dankbare communicatie, absoluut een aanrader!!

2 likes

Ook hier een hele positieve ervaring met @junior. Tijdens mijn vakantie heb ik zijn Yema Superman overgenomen. Deze heb ik direct betaald en kon ik de dag van mijn terugkomst ophalen. Helemaal top dus. Kort en leuk gesprek gehad, wat ik al verwacht had aangezien ik als Squale fan al veel berichten van Junior voorbij zag komen in het Squale topic. Vanwege het formaat op mijn pols weet ik niet of de horloge een blijver is, maar wat ik wel weet is dat ik bij een eventuele volgende transactie weer vol vertrouwen in zee ga met Junior. Nogmaals dank en wie weet tot een volgende!

1 like