Just One More Watch weg van YouTube.

Het lijkt er op dat het kanaal van Just One More Watch verdwenen is. Jammer was op zijn tijd toch best vermakelijk om naar te kijken.
Wat een drama de laatste tijd eerst dat met The Timepiece gentleman en nu dit, zowel aan de bovenkant als ook aan de onderkant gebeuren rare dingen in horloge land.

1 like

Mooi klote voor m… want volgens mij is copyright bs.

1 like

Bedankt voor de info, dat had ik nog niet gezien. Jammer zeg daar gaat al je werk hoppa delete.

Ja, neem aan dat youtube niets zo definitiefs doet zonder goed onderzoek.

Wie weet is het omkeerbaar.

2 likes

Nou dat is helaas niet altijd het geval. Ben benieuwd wie heeft lopen klagen, de Ali merken kunnen het niet geweest zijn daar zat hij vuistdiep in.

Bizar, gezien de content.

Ik denk deze club

Want verder is ie niet echt negatief.

1 like

Behalve over Seiko. :rofl:

Filmpjes waren goed en leuk gemaakt. Content was toch uniek. Hij heeft volgens mij geeneen merk of model afgebrand. Ik kan me niet voorstellen dat hij een merk heeft beschadigd.

1 like

Haha, dat zou wat zijn. Dat Seiko m heeft laten bannen.

2 likes

Ben benieuwd of hij nog met een statement komt op Instagram…
Mooi klote dat je kanaal ineens weg is…

2 likes

Altijd met veel plezier naar z’n relatief nuchtere video’s gekeken. Hopelijk komt ‘ie gauw weer in de lucht.

hij deed zijn titelnaam nu wel eer aan, just one more watch, toen pleite!

1 like

Vrijdag nog naar een review gekeken over de squale onda ivm een nieuwe aankoop. Hij had ongeveer dezelfde polsomtrek als mezelf. Was handig.

Kijk, de puzzelstukjes beginnen op hun plaats te vallen.

2 likes

Moet altijd aan spongebob denken als ik die kerel hoor praten.

2 likes

Jammer. Ik kon zijn humor en wijze van review wel waarderen.
Hopelijk is dit niet permanent.

1 like

Wat? Gisteren nog gekeken. Wtf. Dat klote YouTube en Facebook en consorten… Hebben veel te veel macht.

3 likes

Hij ook al? Dit gebeurt zo vaak op youtube. Het probleem is dat er geen mensen zijn die claims beoordelen, alles is geautomatiseerd. En als je beroep aantekent kijken ze alleen of er geen fouten in het algoritme zitten, niet of de claim terecht is. Dat gezegd hebbende, komen de meeste kanalen wel weer terug bij genoeg heisa. Dat zal in dit geval ook wel gebeuren denk ik.

1 like

Lees net dit bij Bark and Jack

2 likes