Juwelier vintage datejust

Dát waren nog eens tijden. En trots dat je was op je in perfecte staat verkerende Rollie.

2 likes

@Wiebel allereerst super dat je al op deze leeftijd kunt nadenken over een aanschaf van deze categorie… ik was al blij dar ik op me 17e een eerste videocamera van 700 gulden kon aanschaffen… :sweat_smile::muscle:t2:

Waar ik benieuwd naar ben is waarom je voor dit model gevallen bent? Het is vrij ‘uitgesproken’ goud met diamant en zie je tegenwoordig veel bij rappers en ander ‘kijk mij eens met me statussymbool jongeren@ … voordat ik @HanDavinci op nek krijg… two tone vind ik ook top!

Maar wat maakt dit model jou droomhorloge? Heb je andere merken overwogen? Wat trekt je aan in een horloge?

Steiner is volgens mij prima… hier op het forum kan je altijd goed zaken doen!

2 likes

Een (staal gouden) Rolex is zo ongeveer het allerlaatste wat ik zou kopen en zeker met de genoemde prijzen heb ik wel wat andere wensen.

Maar goed, het gaat nu om jou.

Juwelier is zeker 1000 Eur. duurder dan via forum.
Koop van een goed bekend staand forumlid.

Ik zou met deze prijzen sowieso niet naar vintage kijken maar voor modern gaan.

Ik las gisteren dat de prijzen weer gaan instorten. Dus ik zou gewoon nog even wachten, wanneer je 22 bent koop je voor dat geld een daytona

2 likes

Tja ik schaam mij er niet voor haha !

Uit eindelijk is het allemaal opgelost en heb ik een mooie OP kunnen kopen, en nu kan ik weer upgraden naar een nieuwe DJ

Dan wacht ik ook nog even vijf jaar !

1 like

Ik heb redelijk dunne polsen dus een 36mm is voor mij ideaal, alles boven de 40mm is te groot en ziet er echt niet uit bij mij. Ik ben altijd al fan geweest van opvallende dingen (daarom dat ik waarschijnlijk eraan denk om een rolly te kopen als 17 jarige😂) maar daarom dat ik de wijzerplaat met de diamantjes ook echt top vind. De fluted bezel en de jubilee bracelet vind ik ook echt geweldig en dit zijn dingen die een OP dan weeral niet hebben. Ik heb nooit echt gedacht aan een ander merk, vrienden mij zeiden altijd dat ze gewoon een chice horloge wouden en hebben dan bijvoorbeeld een omega speedmaster gekocht. Ik heb daarentegen altijd gezegd dat ik een rolly wou, ik ben gewoon geboren met een liefde voor rolex denk ik😂

2 likes

Jezus Christus is het bier gratis waar jij woont ofzo?

Overigens laat die vrienden maar lullen. Two tone datejust rocken op je 18e verjaardag zometeen :sunglasses:

Goed bezig… vrienden van mij kochten van hun centjes vroeger een ‘voorgedraaide’:sweat_smile:… dus jij komt uit een andere omgeving dan ik denk ik​:stuck_out_tongue_winking_eye:…

Goeie onderbouwing! Toch zou ik eens passen en meten… ik heb een Sarb van 36mm terwijl ik nooit een 36mm zou dragen… een 39mm Explorer valt ook weer anders op de pole!

7 likes

Welke heb je?

Haha😂 we zijn gewoon gewoon een groep vrienden die houden van horloges. We gaan al 2 jaar 2dagen per week werken en alle vakanties werken. Daar kunnen we nu de vruchten van plukken💪🏻

5 likes

image

2 likes

Kijk dat is zeer netjes. Had ik ook moeten doen. Voor ik ging studeren kon ik makkelijk een Rolex kopen, nu, met huur en bier en studie kosten is dat wel anders…

Gelukkig heb je goeie smaak. Ik zou echter wel serieus overwegen via het forum te kopen, als je zo hard voor je geld gewerkt hebt zou het zonde zijn als je een dikke premium van 30 procent betaald

Die is toch geen 36mm?

1 like

Dacht ik van wel… is die 39mm dan?

1 like

Dat ia de juiste instelling! Ik heb er mijn eerste huia van gekocht (tenminste een gedeelte ervan).

Ja :sweat_smile:

Ach wat scheelt het… alsnog een prachtige klok!:sweat_smile:

1 like

Inderdaad, ik zal die van mij ook even posten!

Mijn sarbs, met een twist

1 like

Oei die bezel is vet zeg! Sta verbaasd over de afwerking van dat ding!

1 like