Stilvallen snap ik dat is niet goed, maar lage amplitude? 247 is toch ook weer niet terminaal laag voor een ouwe datejust.
oeps was wat te snel met het selecteren van een plaatje.
@Wiebel, de plaatjes die ik posten zijn van een rolex sportmodel en niet vergelijkbaar met/hetzelfde als de kastpoten van DateJusts, excuses (neemt echter niet weg dat je goed naar de kastpoten moet kijken)
En de rest.
Fuck, als je vintage wil dragen mag je best een beetje basiskennis hebben, anders moet je er gewoon van wegblijven. Ik heb in ieder geval weinig medelijden met iemand die de hoofdprijs aftikt voor versleten rommel .
dat was duidelijk
We zijn allemaal ergens begonnen en kunnen elkaar toch ook wel wat helpen. Een horloge echt goed te kunnen beoordelen vereist best veel kennis en ervaring. Ik kijk best veel naar horloges en heb ook best een aantal vintage horloges gehad maar ik zou bij aanschaf van een DJ op het forum toch ook hier eerst wat mensen om hun mening vragen.
Jij bent altijd welkom.
Verder ben ik er even klaar mee. Ik ga niet meer mijn best doen om een retescherpe DJ voor iemand op te trommelen bij ƩƩn van mijn maatjes voor 3400, zodat die ākoperā a.ka. lamme lamme en skere kutzak daarna een schandalig bod van 2800 kan doen.
Sta ik daar te gapen met mijn snikkel in de handen. Het maakt mij erg boos. Zooooooo boos.
Afijn, sorry voor de topic vervuiling. Carry on.
Groetjes van mijn DJ en kornuiten.
Namen Davinci, namen!
Mensen die advies vragen en vervolgens iets anders doen. Of erger nog je goeie naam te grabbel gooien!
@HanDavinci Prachtige foto! De horloges he, niet zozeer winnie the pooh
Ontopic: ik zou er inderdaad enkele gaan bekijken, passen, vergelijken en wat āreal lifeā ervaring opdoen met die horloges. Dan vind je vanzelf de goede, of het nu op het forum of bij een juwelier is. Geniet van de zoektocht, die is ook mooi . De Rolex volgt wel
Strak Strak
Lijkt me een correcte dealer prijs. Ik werkte vanaf mn 13e ook in de vakanties voor een extra zakcentje maar die rolex zat er echt bij lange na niet in toen ik 17 was. Overigens zijn er weinig 17 jarigen die een datejust lekker kunnen wegdragen, maar ik wens je in ieder geval succes om het gewoon te doen.
Stilvallen plus 247 amplitude is iig niet uitstekend lopen. Het is service-tijd.
Dat was geen klassieke Rolex trouwens, maar eentje van na 2000. geen jaren 70 DJ dus.
Zoān OQ is toch nog wel weer veel gaver dan een DJā¦
Hun verkoop-team ziet er uit als de cast van The Sopranos.
Geen waarde-oordeel, maar wel een constatering.
Kijk 's bij CW Watches. Uhrenfreund als je wilt googlen. Nederlandse broers die in D werken. Mijn (inmiddels gestolen) 1601 kwam er vandaan. Topspul voor redelijke prijzen, zeker gezien het feit dat het handelaren zijn.
Mmmm eerder een stel middelbare scholieren die niks anders weten dan hulk, batman en pepsiā¦
Filipucci. There, I said it.
Beste @Wiebel
Ik zat even door het topic te scrollen en ik moet gelijk denken aan langedyk_vintage_watches die ik volg op instagram. Ik heb zelf geen zaken gedaan met deze partij maar het lijkt me wel precies wat je zoekt. Verschillend vintage Datejust in tt en staal. Wellicht kun je hier iets mee.
Succes!